18-03-2004, 13:35 PM
> kuna neid on tõesti suht vähe alles jäänud ja nende
> kabiinikuju on hullult kena, mis on heaks algmaterjaliks
> hotrodi ehitusel.
Mina kui vana paadunud vanatehnika hull leian, et enamvähem komplektset ümara kereosaga Sahhari (150 ja 164) on patuasi hot rod\'i jaoks ringi teha - neid on tõesti vähe alles.
Küll aga vedeleb veel siin-seal pea samasuguse kabiiniga, kuid veidi teiste poritiibadega kolme sillaga mudeleid 157, mida valmistati vähemalt 80te lõpuni. Sealt saaks head hot rod\'i jm isetehtud stiil-autode toorikud küll.
> kabiinikuju on hullult kena, mis on heaks algmaterjaliks
> hotrodi ehitusel.
Mina kui vana paadunud vanatehnika hull leian, et enamvähem komplektset ümara kereosaga Sahhari (150 ja 164) on patuasi hot rod\'i jaoks ringi teha - neid on tõesti vähe alles.
Küll aga vedeleb veel siin-seal pea samasuguse kabiiniga, kuid veidi teiste poritiibadega kolme sillaga mudeleid 157, mida valmistati vähemalt 80te lõpuni. Sealt saaks head hot rod\'i jm isetehtud stiil-autode toorikud küll.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.