05-06-2016, 21:09 PM
Täna sai jälle päev mööda saadetud MB seltsis.
Vasakult küljelt sai eemaldatud jälle kleebiseid jäi ainult veel see ülemine sinine riba.
Sain asja juba päris selgeks, kraabitsaga tuleb kleeps maha siis keemia peale mis sulatab liimi pehmeks ja siis tuleb võtta kitsas pahtlilabidas ja sellega liimi kokku lükkama asuda ja siis uuesti keemia rünnak ja labidaga liimi kokku lükkata ja lõppuks paberiga puhtaks.
Olgu öeldud, et need paneelid ei ole täiesti siledad ja siis peab nühkima labidaga iga nurga all, et võimalikult palju liimi kätte saada.
Kas tänapäeva klepsudel mitte ei mõõdeta liimi paksust Mikronites ?
Ma ei viitsinud mõõtma hakkata aga silma ja käega katsudes tundus liimi kogus olema nii umbes 0,1mm.
Lisaks pahteldasin täna veits kabiini kus oli vähe praaki ja tulistasin uuesti täitevkrundiga üle.
Ning tegelesin ka parempoolse kongi küljega kus lihvisin ülejäägid maha ning tegin teise pahtelduse.
Krt poleks neid kleepekaid oleks juba järgmine etapp värvida
Lisaks puhastasin liivapritsiga kabiini peal tuulesuunaja kinnitus krontsteinid aga vot need läksid meelest ära kruntida. (Aurud hakkasid pähe ja vana pea ei hoidnud kinni)
Pilte tänasest pole
Vasakult küljelt sai eemaldatud jälle kleebiseid jäi ainult veel see ülemine sinine riba.
Sain asja juba päris selgeks, kraabitsaga tuleb kleeps maha siis keemia peale mis sulatab liimi pehmeks ja siis tuleb võtta kitsas pahtlilabidas ja sellega liimi kokku lükkama asuda ja siis uuesti keemia rünnak ja labidaga liimi kokku lükkata ja lõppuks paberiga puhtaks.
Olgu öeldud, et need paneelid ei ole täiesti siledad ja siis peab nühkima labidaga iga nurga all, et võimalikult palju liimi kätte saada.
Kas tänapäeva klepsudel mitte ei mõõdeta liimi paksust Mikronites ?
Ma ei viitsinud mõõtma hakkata aga silma ja käega katsudes tundus liimi kogus olema nii umbes 0,1mm.
Lisaks pahteldasin täna veits kabiini kus oli vähe praaki ja tulistasin uuesti täitevkrundiga üle.
Ning tegelesin ka parempoolse kongi küljega kus lihvisin ülejäägid maha ning tegin teise pahtelduse.
Krt poleks neid kleepekaid oleks juba järgmine etapp värvida
Lisaks puhastasin liivapritsiga kabiini peal tuulesuunaja kinnitus krontsteinid aga vot need läksid meelest ära kruntida. (Aurud hakkasid pähe ja vana pea ei hoidnud kinni)
Pilte tänasest pole