11-11-2015, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2015, 16:55 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(11-11-2015, 16:05 PM)olevtoom Kirjutas: Õhkjahutusega mootor peab purukuiv olema; niipea kui kuskilt õli lekkima hakkab, on silindrite jahutusribid sellega koos ja jahutus ***s. Ja mootor siis kah varsti. Kuivus sõltub ZAZ mootoritel tosinast asjast.tõe huvides lisan teemavälisena, et päris kõigile õhkjahutusmootoritele "mootor väljast õline = probleemid jahutusega"-reegel ei kehti. Õhkjahutusega VW-de puhul kehtib poolnaljaga reegel: "kui mootor on väljastpoolt kuiv, on mootoriõli ilmselt osa saanud". Ma saan seda oma '66 põrnikaga TÜVdel käies õlise mootori märkusele alatasa vastuseks öelda
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"