01-01-2016, 14:23 PM
tõmmits on tõesti olemas ja mõeldud kõigi hammikate jaoks , juhul kui on hammikatesse vastav keere tekitatud valmistaja poolt . viimaseotsa mootoritel tõmmitsakeere puudub .
magneti kättesaamine on mõnikord problemaatiline , kipub ta sinna võlliotsa kinnikasvama tõesti , tuleb olla kannatlik , lolli jõuga peale lennates võib olla tulemuseks rohkem kui üks magnet . tuleks proovida kahe piisavaltsuure kruvikaga vastaskülgedelt survet avaldada , sõrgkangi põhimõttel . raskemal juhul võib valmistada kahekäpa tõmmitsa .
kui vägakarm juhtum , saab jätta magneti vimaseks ja väntvõlli lihtsalt välja koputada , piisavat ettevaatlikust ja sobivaid riistu kasutades .
kuna pildil olev isend tundub olnud eelmises elus meremootor , ,siis võiks alustada protsessi mingi aine piserdamisega liitekohtadele , mis võiks sisaldada petrooli ja grafiitõli manuseid.
kui puudub eelnev kogemus mootori poolitamisel , siis on kasulik teada , et kolm karteripoole polti on sidurikorvi all peidus.
magneti kättesaamine on mõnikord problemaatiline , kipub ta sinna võlliotsa kinnikasvama tõesti , tuleb olla kannatlik , lolli jõuga peale lennates võib olla tulemuseks rohkem kui üks magnet . tuleks proovida kahe piisavaltsuure kruvikaga vastaskülgedelt survet avaldada , sõrgkangi põhimõttel . raskemal juhul võib valmistada kahekäpa tõmmitsa .
kui vägakarm juhtum , saab jätta magneti vimaseks ja väntvõlli lihtsalt välja koputada , piisavat ettevaatlikust ja sobivaid riistu kasutades .
kuna pildil olev isend tundub olnud eelmises elus meremootor , ,siis võiks alustada protsessi mingi aine piserdamisega liitekohtadele , mis võiks sisaldada petrooli ja grafiitõli manuseid.
kui puudub eelnev kogemus mootori poolitamisel , siis on kasulik teada , et kolm karteripoole polti on sidurikorvi all peidus.