29-04-2016, 12:57 PM
Küsimuse püstitasin,kuna endal on ka ühe vanamalli D-65 mootori küttesüsteemi puhastus käsil.
Milles minu probleem seisnes`? Võtsin vanad niidipool filtrid maha ja need olid korralikult sodi täis ja neid vanu poole/ filtreid ei tahtnud kohe kuidagi tagasi panna ka peale mitme kihi, nööri maha kerimist.
Kuna mul nöör/niidi tüüpi poole pole otsisin oma filtri varudest mingid analoogsed filtrid ja asendasin nendega originaalid. Kirjade järgi on nad õlifiltrid,kuid mis masinale,pole ma suutnud kindlaks teha.
JUMZ 6 peaks ka juba papp filtrid olema, kui toetuda kataloogi andmetele. Seega loodame,et see "loominguline" lahendus töötab
Milles minu probleem seisnes`? Võtsin vanad niidipool filtrid maha ja need olid korralikult sodi täis ja neid vanu poole/ filtreid ei tahtnud kohe kuidagi tagasi panna ka peale mitme kihi, nööri maha kerimist.
Kuna mul nöör/niidi tüüpi poole pole otsisin oma filtri varudest mingid analoogsed filtrid ja asendasin nendega originaalid. Kirjade järgi on nad õlifiltrid,kuid mis masinale,pole ma suutnud kindlaks teha.
JUMZ 6 peaks ka juba papp filtrid olema, kui toetuda kataloogi andmetele. Seega loodame,et see "loominguline" lahendus töötab