18-02-2016, 21:37 PM
Proovin natuke ksf! h2rra´ga kaasa mõelda...
Esmapilgul tundub natuke naljakas ja pooletoobine pumpa diisliga läbi elektrimootori käitada. Samas, kui nii kõige lihtsam on, siis miks mitte. Aga - kas tollel elektrimootoril on ventilaatoripoolses võlliotsas korralik kiilusoon? Kui ei ole, siis võib ehk asi vähe problemaatiline olla...
Gravity seletas hammasrihma eelised juba ära. Peamine eelis siiski see, et puudub libisemine ja võllide sünkroonsus on tagatud. Kuigi pesuri kontekstis pole see kõige olulisem. Hammasrihma "puudus" see, et päris igas "külapoes" ei müüda. Ja sobivate rihmarataste hankimine kiilrihmandusega võrreldes kah keerulisem.
Põhjalik ülevaade rihm- ja kettülekannetest.
Seal vastavalt profiilile rataste minimaalsed mõõdud ja muudki vajalikku infot.
Esmapilgul tundub natuke naljakas ja pooletoobine pumpa diisliga läbi elektrimootori käitada. Samas, kui nii kõige lihtsam on, siis miks mitte. Aga - kas tollel elektrimootoril on ventilaatoripoolses võlliotsas korralik kiilusoon? Kui ei ole, siis võib ehk asi vähe problemaatiline olla...
Gravity seletas hammasrihma eelised juba ära. Peamine eelis siiski see, et puudub libisemine ja võllide sünkroonsus on tagatud. Kuigi pesuri kontekstis pole see kõige olulisem. Hammasrihma "puudus" see, et päris igas "külapoes" ei müüda. Ja sobivate rihmarataste hankimine kiilrihmandusega võrreldes kah keerulisem.
Põhjalik ülevaade rihm- ja kettülekannetest.
Seal vastavalt profiilile rataste minimaalsed mõõdud ja muudki vajalikku infot.