04-07-2017, 20:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2017, 20:44 PM ja muutjaks oli lauren.)
(04-07-2017, 20:23 PM)zurik Kirjutas: Nii ei jää midagi muud kui kiita . Mõned küsimused siiski on.
1.Mis käigukast mootori otsa sai?
2.Kuidas jõuga on kui koorem peal?
3.Kas ja kuskandis seda masinat lähemalt saaks uurida?
Siiralt heameel ,et niipaljude poolt kirutud "mõtetu" projekt on legaalne ja liikvel ja mis peamine asja arendaja on asjaga rahul .
Ps ksf Lauren saaks nüüd kirjutada 4x4 foorumisse NON IDIOT guide mootori vahetuseks.
HEAD KASUTAMIST ja muretuid kilomeetreid.
Tänud heade sõnade eest.
Käigukast on uazi enda oma millele külge poogitud fordi sidurikoda ja fordi starter. Käigukastil ei ole muud muudetud kui tsentreerimisflants, millel liugleb survelaager, flants on kuskil 1mm väiksemaks treitud, et tsentreerida koda.
Hetkel on suurim koorem olnud 2 ruumi puid vedru järgi ütleks, et kuskil pool tonni. Erilist jõukadu küll tähele ei pannud, vedas sama rahulikult ja innukalt kui tühjalt.
Uaazik liigub tallinna küljeall ning ma ei ole kade teda ka teistele näitama.