18-07-2017, 22:31 PM
Peale paaripäevast võitlust järjekordselt kobrutava kapotiga, võiks teha mõned üldistused...
Igasugu spreid on saadanast.
Eriti vastikud on pritspahtlid jm paksu kihiga asjad, mis ei ole korralikult kuivanud, või muidu paksu kihina.
Alustasin ühe ukse alumisest servast, kus oli keegi värviparandusi teinud. Värv oli tükati lahti ja koorus.
Kalts peale, nitrolahusti selga, kile peale, paar minutit ootamist ja enamuse värvist võis lapiga maha pühkida. 2-3 ringiga oli alus puhas. Kooris maha just paksu kollase kihi, mis eeldavasti pudelist pritspahtel (spray filler).
Krunt, pahtel, krunt, värv ja lakk. Ja sai ilus. Kiirelt.
Siis tuli kapoti kord, keegi oli spreiga lappinud kesk kapotti ja esiserval mingeid vigasid, muidu oli ok.
Arvasin, et ei hakka üle kruntima, ... mis oli viga.
Vead pahteldatud, lihvitud, pestud, puhastatud, läks värv selga ja juba poole värvimise pealt oli selge, et p---es...
Ämblik ronis välja, täpselt kohtades, kus enne parandatud. Kuivas ära, lihvisin maha, aga mitte metallini (mis oli jälle viga), 2k.krunt selga, kolmes kihis, vahekuivatusega. Kuivas, lihvisin, värv ja... ämblik, 4x suurem kui enne.
Lihv haigetele kohtadele kuni orig. aluskrundini, osalt metallini, krunt 2 kihti, pahtel jne. Ja isegi selle alt joonistas veel väikese kobrutuse välja, õnneks ainult oma silmale nähtav.
Ehk siis... Kui on keegi juba "remontinud", siis kas korralik krundikiht vahele ja läbi ei lihvi, või siis metallini haljaks.
Igasugu spreid on saadanast.
Eriti vastikud on pritspahtlid jm paksu kihiga asjad, mis ei ole korralikult kuivanud, või muidu paksu kihina.
Alustasin ühe ukse alumisest servast, kus oli keegi värviparandusi teinud. Värv oli tükati lahti ja koorus.
Kalts peale, nitrolahusti selga, kile peale, paar minutit ootamist ja enamuse värvist võis lapiga maha pühkida. 2-3 ringiga oli alus puhas. Kooris maha just paksu kollase kihi, mis eeldavasti pudelist pritspahtel (spray filler).
Krunt, pahtel, krunt, värv ja lakk. Ja sai ilus. Kiirelt.
Siis tuli kapoti kord, keegi oli spreiga lappinud kesk kapotti ja esiserval mingeid vigasid, muidu oli ok.
Arvasin, et ei hakka üle kruntima, ... mis oli viga.
Vead pahteldatud, lihvitud, pestud, puhastatud, läks värv selga ja juba poole värvimise pealt oli selge, et p---es...
Ämblik ronis välja, täpselt kohtades, kus enne parandatud. Kuivas ära, lihvisin maha, aga mitte metallini (mis oli jälle viga), 2k.krunt selga, kolmes kihis, vahekuivatusega. Kuivas, lihvisin, värv ja... ämblik, 4x suurem kui enne.
Lihv haigetele kohtadele kuni orig. aluskrundini, osalt metallini, krunt 2 kihti, pahtel jne. Ja isegi selle alt joonistas veel väikese kobrutuse välja, õnneks ainult oma silmale nähtav.
Ehk siis... Kui on keegi juba "remontinud", siis kas korralik krundikiht vahele ja läbi ei lihvi, või siis metallini haljaks.