19-08-2016, 13:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2016, 13:12 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
tänan - ma sain siinse teema plus praktika läbi hulka targemaks
konsulteerisin ka telefonis ühe (endise) saabiguruga ning ta väitis, et põlve otsas ei saa ma kasti kokku - et võllid vajavad eelpingestust. Mulle tundub, et tal oli õigus...
nn peavõll (otse väntvõllist otsakaane alla, kus on 5.käigu hammasrattad nagu ka Opeli-GM F10/F13/F16/F20 kastidel) läks kenasti, aga kasti poolitamiseks kasutatud abivõlli (sai tõmmistapinget suunaga "sissepoole") laagrit ei suutnud ma laagri ja 5.käigu ammasratta vahelise stopperi paigaldamiseks piisavalt sügavale pressida. Võll ei jäänud (koonuslaagritel) isegi loksuma (mis oleks vist isegi soojuspaisumisteks tarvilik? Peavõll loksub kõigil mu 3 kastil ca 0,5+mm piires), niiet ehk tekkis ca 1..1,5mm erinevus sellest, et ristasin kaks kasti ning ühe laagrisaale oli teisest erineval kaugusel.
jätsin stopperi panemata ning panin kasti kokku (manusel on stopperisoon laagri sisemise liugpinna veeres aimatav). Stopperil endal pole mu meelest otsest rolli - laagri ja 5.käigu hammasratta fikseerib mutter. Elame-näeme. Ma loodan, et töösseläinud "kuliibinlus" ei tähenda kasti enneaegset lõppu. Kogenumad kaasvõitlejad on teretulnud kas hirmutama või rahustama
mu kastiloo moraal: nn kastimeeste töö on põhjendatult hinnas ja kui ikka puhtalt tulemusi tahta, annab töö jätmine profile hingerahu
konsulteerisin ka telefonis ühe (endise) saabiguruga ning ta väitis, et põlve otsas ei saa ma kasti kokku - et võllid vajavad eelpingestust. Mulle tundub, et tal oli õigus...
nn peavõll (otse väntvõllist otsakaane alla, kus on 5.käigu hammasrattad nagu ka Opeli-GM F10/F13/F16/F20 kastidel) läks kenasti, aga kasti poolitamiseks kasutatud abivõlli (sai tõmmistapinget suunaga "sissepoole") laagrit ei suutnud ma laagri ja 5.käigu ammasratta vahelise stopperi paigaldamiseks piisavalt sügavale pressida. Võll ei jäänud (koonuslaagritel) isegi loksuma (mis oleks vist isegi soojuspaisumisteks tarvilik? Peavõll loksub kõigil mu 3 kastil ca 0,5+mm piires), niiet ehk tekkis ca 1..1,5mm erinevus sellest, et ristasin kaks kasti ning ühe laagrisaale oli teisest erineval kaugusel.
jätsin stopperi panemata ning panin kasti kokku (manusel on stopperisoon laagri sisemise liugpinna veeres aimatav). Stopperil endal pole mu meelest otsest rolli - laagri ja 5.käigu hammasratta fikseerib mutter. Elame-näeme. Ma loodan, et töösseläinud "kuliibinlus" ei tähenda kasti enneaegset lõppu. Kogenumad kaasvõitlejad on teretulnud kas hirmutama või rahustama
mu kastiloo moraal: nn kastimeeste töö on põhjendatult hinnas ja kui ikka puhtalt tulemusi tahta, annab töö jätmine profile hingerahu
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"