04-09-2016, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2016, 10:19 AM ja muutjaks oli hulgus.)
(03-09-2016, 21:01 PM)aavu Kirjutas: ...
Põhiline on, et starteri tõmberelee saab massi kahe starteri harja kaudu. Kui need on kinni, siis jamabki. Muidugi on võimalikud ka muud jamad kui sul starterile tuleb vähe pinget.
Sellisel juhul ei toimiks ju ka otse starteri tõmbereleele + ühendades?
Starterit sai koputatud, releed eraldi kah (Nissani sündroom), aga kui ikka releele tulevas juhtmes + pole, siis ei aita ka massi otsimine?
Juhtmed ja klemmid akukastist said uuendatud, mass keresse puhastatud ja kaetud, akudel pinge 25,..-26V (ehk silmini täis), sama starteri+-l. Takistus olematu. pingelang starterit andes norm.
Konkreetsel autol mingeid starteri blokeeringuid ei tohiks olla, st lasi starterit anda ka "käik sees, õhud maas" olekus.
ootamatuste vältimiseks tuleb (muidugi kui korda ei saa) + võtta süüteahelast ja relee vahele.
nb! hetkel käib soovitatud 135Ah akude asemel 95Ah akude paaril, aga... 135Ah käivitusvool 750A, väikestel 850A... ketrab rõõmsalt.
edit:
ps. Lugesin ka selle viidatud lingi läbi. Seal juttu mittetöötavatest starteritest. Minu diagnost algab nõukaaegsel viisil. Kruvikaga otse klemmid kokku. Kui toimib, siis otsi mujalt, kui ei, siis süüdista starterit, harju jms. Ja volte on kah teemas vähe, pooled puudu, autodel massi kah 10x vähem