04-12-2016, 15:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2016, 21:41 PM ja muutjaks oli hulgus.)
Kuna neid raamitalasid on juba regulaarselt vahetatud (kord tosina aasta tagant) ja Svensson siin ilupilte postitab, siis mõne rea ja pildiga loo subjektist.
Ühesõnaga, üks ammune tuttav presenteeris õuel seisvat väikest Rootsi kvaliteediga kastiautot, aastast ´87 (potentsiaalne talveralli kandidaat ) ja teatas, et ei leia sellele ise rakendust, tehnika tahaks ka vähe kõpitsemist, aga jõud üle ei käi. Nimelt olla kasti raamil paar kohta pisut roostes. Auto oli seisnud samas paigas üle kahe aasta...
Kuna esmapilgul miskit hullu silma ei hakanud ja vahetamist paistis vajavat tõesti vaid paar vaheraami ristitala, sai välja käidud veksel: ähh, koogitükike... Vanas eas ju ei viitsi väga kummarduda ja kõhu alla ronida.
Sammal maha pestud, akud peale, vedelikud jms kontrollitud võtit ja käis ... Esirehv oli löss ja veljelt lahti, vahetatud varu vastu (hea kui kiirtung, tõstuki käpa näol omast käest) ja oligi sipstigi õuel. Sõitis kenasti, ainult sinine suits ja masendav jõupuudus (tehasest 168Kw), eriti peale aastaid liikumist 330Kw mootoriga.
Selline siis.
Kasti sisu ei äratanud usaldust, peale astuda ei julenud ja servad õõtsusid kahtlaselt.
Kuna talad altpoolt vahetatavad ei paistnud ja põhi oli plaanis vahetada, siis ...
Sealtmaalt tundus see "koogitükike" juba päris tummise ampsuna...
Midagi positiivset kah. Auto põhiraam oli õnneks kordades parem, hoolimata pindmisest roostest...
Kohe esimesel päeval, näitas iseloomu ja märgistas oma koha mootoriõliga, sõitmisega oli õlitäitetorust lekkima hakanud. Tundus, et lõdvikuklamber päästab, tundus...
Kiire revisjon tuvastas veel: õhulekked tk mitu, mittetöötav tagaluuk, mitteavanevad portelukud, roostes esituled, katkine ukselukk jne jne.
Jätkub,... võib olla.
Ühesõnaga, üks ammune tuttav presenteeris õuel seisvat väikest Rootsi kvaliteediga kastiautot, aastast ´87 (potentsiaalne talveralli kandidaat ) ja teatas, et ei leia sellele ise rakendust, tehnika tahaks ka vähe kõpitsemist, aga jõud üle ei käi. Nimelt olla kasti raamil paar kohta pisut roostes. Auto oli seisnud samas paigas üle kahe aasta...
Kuna esmapilgul miskit hullu silma ei hakanud ja vahetamist paistis vajavat tõesti vaid paar vaheraami ristitala, sai välja käidud veksel: ähh, koogitükike... Vanas eas ju ei viitsi väga kummarduda ja kõhu alla ronida.
Sammal maha pestud, akud peale, vedelikud jms kontrollitud võtit ja käis ... Esirehv oli löss ja veljelt lahti, vahetatud varu vastu (hea kui kiirtung, tõstuki käpa näol omast käest) ja oligi sipstigi õuel. Sõitis kenasti, ainult sinine suits ja masendav jõupuudus (tehasest 168Kw), eriti peale aastaid liikumist 330Kw mootoriga.
Selline siis.
Kasti sisu ei äratanud usaldust, peale astuda ei julenud ja servad õõtsusid kahtlaselt.
Kuna talad altpoolt vahetatavad ei paistnud ja põhi oli plaanis vahetada, siis ...
Sealtmaalt tundus see "koogitükike" juba päris tummise ampsuna...
Midagi positiivset kah. Auto põhiraam oli õnneks kordades parem, hoolimata pindmisest roostest...
Kohe esimesel päeval, näitas iseloomu ja märgistas oma koha mootoriõliga, sõitmisega oli õlitäitetorust lekkima hakanud. Tundus, et lõdvikuklamber päästab, tundus...
Kiire revisjon tuvastas veel: õhulekked tk mitu, mittetöötav tagaluuk, mitteavanevad portelukud, roostes esituled, katkine ukselukk jne jne.
Jätkub,... võib olla.