02-01-2018, 11:41 AM
Vahepeal sai roolivõimu pump maha võetud. Käevahel keerutades tundub justkui korras olevat. Samas näiteks kui survetoru lahti sai ühendatud, siis jooksis kogu õlipaak läbi pumba sirinal tühjaks. Kas see võib pumba viga indikeerida? Ega ma ei tea mis tüüpi pump ta üldse on.. hammasrataspumbal küll nii ei tohiks juhtuda ju. Igatahes kohalik lammutus lubas mõistliku hinnaga teist pumpa, nii et proovin ära vahetada. Roolikarbi eest taheti juba 5x rohkem saada, nii et üks asi korraga.
Tekkis ka küsimus, mis õli sinna roolivõimu sisse panna? Eelnevalt oli mingi punane. Tavaline hüdroõli ei kõlba?
Ja teine küsimus, kas töötava mootoriga tohib ikka kabiini üles tõsta? Tundub loogiline, et võiks tohtida. Samas kui kabiin juba üleval, kas siis on mingit varianti mootorit seisma jätta?
Vahepeal sai ka kabiini tõstmis pump uue vastu vahetatud. Esimese hooga on endiselt sama jama - jandi palju tahes, aga kabiin alla tagasi ikka ei tule. Samas pumpamine ise oli täitsa arvestatavalt raske ja ühtegi leket ei suutnud tuvastada. Kuna kabiini alla laskmise toru tundus otse silindrisse minevat, siis mu loogika ei suutnud ühtegi teist varianti tuvastada peale selle, et silindri sees, kolvi peal, olevad mansetid lasevad läbi. Samas üles tuleb kabiin ju ilusti. Koormarihmaga uuesti alla tõmmates tundus muidugi päris palju õhku välja tulevat, nii et ühe korra proovin millalgi veel, aga kui siis ka ei toimi, ilmselt vaja hakata mõtlema kuidas silindri maha saab.
Tekkis ka küsimus, mis õli sinna roolivõimu sisse panna? Eelnevalt oli mingi punane. Tavaline hüdroõli ei kõlba?
Ja teine küsimus, kas töötava mootoriga tohib ikka kabiini üles tõsta? Tundub loogiline, et võiks tohtida. Samas kui kabiin juba üleval, kas siis on mingit varianti mootorit seisma jätta?
Vahepeal sai ka kabiini tõstmis pump uue vastu vahetatud. Esimese hooga on endiselt sama jama - jandi palju tahes, aga kabiin alla tagasi ikka ei tule. Samas pumpamine ise oli täitsa arvestatavalt raske ja ühtegi leket ei suutnud tuvastada. Kuna kabiini alla laskmise toru tundus otse silindrisse minevat, siis mu loogika ei suutnud ühtegi teist varianti tuvastada peale selle, et silindri sees, kolvi peal, olevad mansetid lasevad läbi. Samas üles tuleb kabiin ju ilusti. Koormarihmaga uuesti alla tõmmates tundus muidugi päris palju õhku välja tulevat, nii et ühe korra proovin millalgi veel, aga kui siis ka ei toimi, ilmselt vaja hakata mõtlema kuidas silindri maha saab.