19-09-2016, 21:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2016, 21:53 PM ja muutjaks oli rainer.
Muutmise põhjus: korrektuur
)
aavu: jah hea link! D8E-l on mootoris ainult primaarmähis (madalpinge -), ja nüüd sain aru, et kaks otsa selsamal mähisel seetõttu, et teise otsa vahel on mähises ilmselt siis juba sisseehitatud diood, mis laseb kasutada ainult üht poolperioodi, et tule süütamisel mootor ei kipuks seiskuma (D6 vana probleem) - seega dioodiga ots valgusvoolu ja tavaline ots kontaktidele. Siit annab ka mingi kontrollimise juba välja mõelda.
Iceman: D6 mähisel on erinevalt D8E'st ükssama ots nii valgustuse kui ka kontaktide jaoks (D6 piibujuhtme klemm on teine teema ja on see, mis D8E'l seostub välise süütepooliga)
Iceman: D6 mähisel on erinevalt D8E'st ükssama ots nii valgustuse kui ka kontaktide jaoks (D6 piibujuhtme klemm on teine teema ja on see, mis D8E'l seostub välise süütepooliga)