K-37A karburaatorite remont/reguleerimine
#7

Minul oli sama kompott. 
Lõpuks pidin mõlemad karpad eraldi regullima, kuulmise järgi, nii et teine silinder on samal ajal ilma piibuta. Oligi nii et tahtis erinevaid siibri nõela tasemeid ja segukruvi ühel rohkem lahti kui teisel. 
Veel saab osadel ujukitel küttetaset timmida karpas, ujuki nõela üles-alla liigutades. On veel erineva läbimõõduga peadüüse. Ja trossid peavad ka olema timmitud õieti.
Ikka annab sättida neid kuradisi Smile

Seib on poldi poeg
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K-37A karburaatorite remont/reguleerimine - Autor: Arni - 28-09-2016, 16:08 PM
RE: K-37A karburaatorite remont/reguleerimine - Autor: linnuke - 28-09-2016, 17:48 PM
RE: K-37A karburaatorite remont/reguleerimine - Autor: Daniil - 28-09-2016, 19:11 PM
RE: K-37A karburaatorite remont/reguleerimine - Autor: linnuke - 28-09-2016, 19:34 PM
RE: K-37A karburaatorite remont/reguleerimine - Autor: süsikas - 30-09-2016, 20:24 PM
RE: K-37A karburaatorite remont/reguleerimine - Autor: linnuke - 30-09-2016, 20:31 PM
RE: K-37A karburaatorite remont/reguleerimine - Autor: stimpy - 30-09-2016, 22:21 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne