21-10-2016, 22:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2016, 22:20 PM ja muutjaks oli rainer.)
õhupuhastist:
selles on u. 13-15 kihti/ratast võrku. õhupuhasti saab paremaks optimeerida kui eemaldada u 7 kihti. sel juhul pingutada peale ka sisemise kolmsõrm-taldrikvedru sõrmesid (pinget). panna koostamisel võrgurattad 45-kraadise võrgusilma nurga all üksteise peale kokku ja äraväsinud kolme kopsikukeelekese korral võib ka joota mõnest punktist tinaga, jääb väga hästi püsima. tulemus : segukruvi tuleb eelnenuga võrreldes pool tiiru rohkem välja/rikkamaks keerata - niipalju paremini hakkab õhku peale saama. samas jääb õhu puhastatavus veel rahuldavaks. sel suvel 2000 km, sh 300 kruusateid. null probleemi. õhupuhastajat vaja muidugi suht tihti puhastada (võiks iga 50-150 km tagant - sõltuvalt kui tolmuses keskkonnas sõidetakse) - lodistad bensiinis-naftas läbi, ja siis suruõhuga puhtaks. paar tilka õli august sõeltele ka mõistlik - kontakt-tüüpi õhupuhasti .
selles on u. 13-15 kihti/ratast võrku. õhupuhasti saab paremaks optimeerida kui eemaldada u 7 kihti. sel juhul pingutada peale ka sisemise kolmsõrm-taldrikvedru sõrmesid (pinget). panna koostamisel võrgurattad 45-kraadise võrgusilma nurga all üksteise peale kokku ja äraväsinud kolme kopsikukeelekese korral võib ka joota mõnest punktist tinaga, jääb väga hästi püsima. tulemus : segukruvi tuleb eelnenuga võrreldes pool tiiru rohkem välja/rikkamaks keerata - niipalju paremini hakkab õhku peale saama. samas jääb õhu puhastatavus veel rahuldavaks. sel suvel 2000 km, sh 300 kruusateid. null probleemi. õhupuhastajat vaja muidugi suht tihti puhastada (võiks iga 50-150 km tagant - sõltuvalt kui tolmuses keskkonnas sõidetakse) - lodistad bensiinis-naftas läbi, ja siis suruõhuga puhtaks. paar tilka õli august sõeltele ka mõistlik - kontakt-tüüpi õhupuhasti .