22-03-2017, 18:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2017, 18:40 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Sai siis valmis pusitud parempoolne tagakoobas. Sisemine serv külge ja siis välimine serv takka. Esimese hooga sai natuke liiga optimistlik kaar tehtud. Aga ei midagi hullu. Teised lõuad külge ja jälle hea. Natuke jäi teha veel rattakoopa otstest,aga seda teen siis kui grillis on ja saab vähe sobilikumasse asendisse auto.
Vaikselt sai lahti harutatud ka vasakpoolne rattakoobas. Seal on siis väline tiivaserv kunagi asendatud uuega. No ja kui juba väljast mäda uuega asendati tehti ka sisemisele koopale väike lapitöö. Seal saab arutamist kõvasti olema.
Igaljuhul lapitekk ruulib.
Esimesena üritab siis siduda uuesti sisemise rattakoopa põhjaga. Ja sealt siis edasi.
Vaikselt sai hakatud painutama ka põhjapoolset uut serva.
Vaikselt sai lahti harutatud ka vasakpoolne rattakoobas. Seal on siis väline tiivaserv kunagi asendatud uuega. No ja kui juba väljast mäda uuega asendati tehti ka sisemisele koopale väike lapitöö. Seal saab arutamist kõvasti olema.
Igaljuhul lapitekk ruulib.
Esimesena üritab siis siduda uuesti sisemise rattakoopa põhjaga. Ja sealt siis edasi.
Vaikselt sai hakatud painutama ka põhjapoolset uut serva.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)