07-08-2017, 01:04 AM
Enne, kui asja "põnevaks" ajan, lubatagu mul veidi filosofeerida
Detailide riputamine on proovitud-katsetatud asi, aga see "pesunöör" peab kuradima pikk olema. Esimese posti pildilt ei adu ilmselt mõõtmeid, aga too pruss on 4,5 m pikk. Ja vaatamata sellele panin sinna kõlkuma vaid ühe detaili. Tegelikult panin alguses veel, aga peale "kuiva" proovimist korjasin ära ja panin mujale. No lihtsalt ei mahu askeldama
Muidugi on olukordi, kus riputamine ennast õigustab, teisiti ei saagi. Näide:
Sikutad tali üles-alla, pöörad objekti ja ongi hää.
Üks näide "reguleeritavuse" vajalikkusest:
Ülemine pool on kak raz värvimiseks heal kõrgusel, aga alumisega oli probleem. Kui asi oleks 90 kraadi pööratud asendis ja teda saaks erinevatesse poosidesse väänata-fikseerida, oleks maru hää.
Mõtlesin elu üle järele, konsulteerisin Ksf! Veskioja´ga ja ühel päeval kole kuju oligi siis valmis, keset metsa nilbelt kõrgus viie aasta töö
Ehh, pildistamisega oli raskusi Ei olnud päikese käes hää, varjus veel hullem, ei leidnud kontrastset tausta, "müra" jäi palju peale.
Enese teadmata aitasid mind tõhusalt Lõuna masinatehase ja Kirovi tehase kollektiivid. Tublid sõja- ja traktoritehased mõlemad. Ära seletatult: fiksaatormehhanismi riiv, vedru, pedaal ja juurdekuuluvad kronsteinid on kastreeritud Kirovetsi roolisamba küljest, mille ostsin kunagi Pärnumaalt ühest laost tänases mõistes 3.20. eest.
Hammasratas koos jupikese võlliga pärinevad jumztüki käimakotist:
Sinna kooslusse sobitus hästi 30x30 nelikant, mis ongi kogu konstrui põhiprofiiliks. 30 hammast, saab 12. kraadi kaupa keerata. Alguses oli kaalumisel veel suurem hammakas, aga loobusin. Kui teinekord teha, on veidi keerulisem, tuleb rohkem vaeva näha.
Ja nüüd puhtast südamest: Elagu Läti NSV!
Küllap tunnevad paljud selle vahva poldi ära. Ja polt on keeratud Lätis valmistatud käsiadra detaili sisse. Milline too detail tegelikult olema peaks, näeb siit.
Lisab tunduvalt paindlikkust, Ksf! Veskioja näitas mulle seda "hõlma alt" ja rääkis laserlõikusest. Praeguse süsteemiga saab kah ristvarda pikkust muuta. Toru torus, saab ära võtta, pikema või lühemaga asendada, delo tehniki.
Edaspidi on plaanis traaverseid lisada, ideaalis peaks olema nagu teleka antenn Agrepuldi mõõtudega käisin "omavoliliselt" ümber, veidi kõrgegi sai. Aga eks igaüks vaatab asju oma mätta otsast. Näiteks need "päkapikud", kes busside, rongide, teatri- ja kinosaalide istmeid disainivad, nende peale olen ma vahepeal üsna kuri No ei mõelda pika inimese peale Ja vot nüüd ma "karistasingi" neid oma agrepuldiga
Detailide riputamine on proovitud-katsetatud asi, aga see "pesunöör" peab kuradima pikk olema. Esimese posti pildilt ei adu ilmselt mõõtmeid, aga too pruss on 4,5 m pikk. Ja vaatamata sellele panin sinna kõlkuma vaid ühe detaili. Tegelikult panin alguses veel, aga peale "kuiva" proovimist korjasin ära ja panin mujale. No lihtsalt ei mahu askeldama
Muidugi on olukordi, kus riputamine ennast õigustab, teisiti ei saagi. Näide:
Sikutad tali üles-alla, pöörad objekti ja ongi hää.
Üks näide "reguleeritavuse" vajalikkusest:
Ülemine pool on kak raz värvimiseks heal kõrgusel, aga alumisega oli probleem. Kui asi oleks 90 kraadi pööratud asendis ja teda saaks erinevatesse poosidesse väänata-fikseerida, oleks maru hää.
Mõtlesin elu üle järele, konsulteerisin Ksf! Veskioja´ga ja ühel päeval kole kuju oligi siis valmis, keset metsa nilbelt kõrgus viie aasta töö
Ehh, pildistamisega oli raskusi Ei olnud päikese käes hää, varjus veel hullem, ei leidnud kontrastset tausta, "müra" jäi palju peale.
Enese teadmata aitasid mind tõhusalt Lõuna masinatehase ja Kirovi tehase kollektiivid. Tublid sõja- ja traktoritehased mõlemad. Ära seletatult: fiksaatormehhanismi riiv, vedru, pedaal ja juurdekuuluvad kronsteinid on kastreeritud Kirovetsi roolisamba küljest, mille ostsin kunagi Pärnumaalt ühest laost tänases mõistes 3.20. eest.
Hammasratas koos jupikese võlliga pärinevad jumztüki käimakotist:
Sinna kooslusse sobitus hästi 30x30 nelikant, mis ongi kogu konstrui põhiprofiiliks. 30 hammast, saab 12. kraadi kaupa keerata. Alguses oli kaalumisel veel suurem hammakas, aga loobusin. Kui teinekord teha, on veidi keerulisem, tuleb rohkem vaeva näha.
Ja nüüd puhtast südamest: Elagu Läti NSV!
Küllap tunnevad paljud selle vahva poldi ära. Ja polt on keeratud Lätis valmistatud käsiadra detaili sisse. Milline too detail tegelikult olema peaks, näeb siit.
Lisab tunduvalt paindlikkust, Ksf! Veskioja näitas mulle seda "hõlma alt" ja rääkis laserlõikusest. Praeguse süsteemiga saab kah ristvarda pikkust muuta. Toru torus, saab ära võtta, pikema või lühemaga asendada, delo tehniki.
Edaspidi on plaanis traaverseid lisada, ideaalis peaks olema nagu teleka antenn Agrepuldi mõõtudega käisin "omavoliliselt" ümber, veidi kõrgegi sai. Aga eks igaüks vaatab asju oma mätta otsast. Näiteks need "päkapikud", kes busside, rongide, teatri- ja kinosaalide istmeid disainivad, nende peale olen ma vahepeal üsna kuri No ei mõelda pika inimese peale Ja vot nüüd ma "karistasingi" neid oma agrepuldiga