04-12-2016, 14:16 PM
Neid õhumulle pole võimalik ära saada, kuna olen ise igasuguseid kattseid teinud, et seda õhku eemaldada.
100% õhukindel imu kui ka tagasivoolu pooled nii vaakumiga kui ka survega testitud, kaotatud ära filtri pealt tagasivoolu klapp.
Enda katsetuste tulemused: pumpa läks puhas küte aga välja tuli õhumullidega küte, mullid tekkisid pumbas kui küte suruti rõhu alla (pumba siserõhk on kuni 5 at.)
Tegin ka katsetusi, kus võtsin kütte kanistrist otse pumpa, et välida anomaaliaid mis võivad tuleneda auto enda küttetrassist ja filtrist.
Rääkisin ka ühe diisli remontijaga kes on seda teemat uurinud ja lahanud.
Kuna see õhk ongi küttes endas sees olemas (küttes on ku suhteliselt palju lubatud vett), surve all olles (pumbas sees) tekivad õhumullid kui nüüd tagasivoolu kaudu see "mulliline" küte läheb paaki, kust ta tuleb jällegi tagasi filtrisse. Ja filtrist jookseb juba silmaga nähtav õhumull pumpa.
100% õhukindel imu kui ka tagasivoolu pooled nii vaakumiga kui ka survega testitud, kaotatud ära filtri pealt tagasivoolu klapp.
Enda katsetuste tulemused: pumpa läks puhas küte aga välja tuli õhumullidega küte, mullid tekkisid pumbas kui küte suruti rõhu alla (pumba siserõhk on kuni 5 at.)
Tegin ka katsetusi, kus võtsin kütte kanistrist otse pumpa, et välida anomaaliaid mis võivad tuleneda auto enda küttetrassist ja filtrist.
Rääkisin ka ühe diisli remontijaga kes on seda teemat uurinud ja lahanud.
Kuna see õhk ongi küttes endas sees olemas (küttes on ku suhteliselt palju lubatud vett), surve all olles (pumbas sees) tekivad õhumullid kui nüüd tagasivoolu kaudu see "mulliline" küte läheb paaki, kust ta tuleb jällegi tagasi filtrisse. Ja filtrist jookseb juba silmaga nähtav õhumull pumpa.