25-01-2017, 21:48 PM
Totaalne OT.
Kahjuks paljud noored(palun mitte solvuda noortel nüüd eks) ei suudagi vanade ja igasugu kiiksudega autodega sõitta. IHC pole ju teab mis vana ,aga pean isegi tunnistama,et sõittes Viimsist Õismäele tipptunnil selle liikuriga on ikka oi bljaad milline töö. Oled just saavutanud paldiski uulitsal kiiruseks 65+km tunnis (see on juba tõsine kiirus) kui mõni kena kaasliikleja oma 4xketastel koos kõikvõimalike abimeestega sulle ette keerates,et kusagile reastuda kiiruse pea nulli pidurdab hetkega. Lahe. Ei aga ikka sõidan kui tuju tuleb.
Aga on siin mõned 20+ aastased proovinud sellega sõitta. Enamus ei suuda rooligi kohapeal keerata ning arvab,et midagi on pekkis kuna rool nii raske. Ja kui esimesega kohalt hüpatakse ja pööre üles läheb ei taha see teine käik kohe kuidagi sisse minna ilma väikse vahegaasita. See aga on juba ulmevaldkond tänapäevastele.
Eks neid vanu lõpuks ainult kuuriall vaadatakse ja kindlasti tuleb kunagi EU määrus mis need veel üliohtlikeks tunnistab. Ja kasutamise eest vanglat pakub.
Kahjuks paljud noored(palun mitte solvuda noortel nüüd eks) ei suudagi vanade ja igasugu kiiksudega autodega sõitta. IHC pole ju teab mis vana ,aga pean isegi tunnistama,et sõittes Viimsist Õismäele tipptunnil selle liikuriga on ikka oi bljaad milline töö. Oled just saavutanud paldiski uulitsal kiiruseks 65+km tunnis (see on juba tõsine kiirus) kui mõni kena kaasliikleja oma 4xketastel koos kõikvõimalike abimeestega sulle ette keerates,et kusagile reastuda kiiruse pea nulli pidurdab hetkega. Lahe. Ei aga ikka sõidan kui tuju tuleb.
Aga on siin mõned 20+ aastased proovinud sellega sõitta. Enamus ei suuda rooligi kohapeal keerata ning arvab,et midagi on pekkis kuna rool nii raske. Ja kui esimesega kohalt hüpatakse ja pööre üles läheb ei taha see teine käik kohe kuidagi sisse minna ilma väikse vahegaasita. See aga on juba ulmevaldkond tänapäevastele.
Eks neid vanu lõpuks ainult kuuriall vaadatakse ja kindlasti tuleb kunagi EU määrus mis need veel üliohtlikeks tunnistab. Ja kasutamise eest vanglat pakub.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)