06-04-2017, 18:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2017, 18:35 PM ja muutjaks oli onemanband.)
(06-04-2017, 15:20 PM)stihl Kirjutas:(06-04-2017, 15:00 PM)onemanband Kirjutas: Tulles tagasi vene foorumite juurde, siis seal on lehekülgede kaupa juttu, kuidas iivanid oma õli keedavad pliidi peal, et teada saada mida kõlbab sisse kallata. Nagu ma mainisin ei ole probleemiallikaks AINULT DPF.
Nondel audi V diislitel (millest sul oli ka paar lehekülge tagasi pilt) ei ole probleemiks tegelikult kett ise, vaid need pingutustallad. Kuna kett on tagapool on vahetamine paras tripper ja nii võtab katkine pinguti keti kah kaasa.
Lehekülgede kaupa juttu ma oskan ise ka lugeda,ainult s...tta kanti võtab aega; seega küsisingi sinult, et ehk on kahe sõnaga mõistlik kokkuvõte juba arusaaja inimese poolt juba olemas. Nende jahumisest on ju 95% saast ja paar teravat venda vast on. Nagu meilgi.
Aga ok, ei ole, siis ei ole.
Eks loen siis ise, kui kunagi aega rohkem käes.
Rääkisime teineteisest vist vähe mööda.
Lihtne kokkuvõte: ainult DPFi eemaldamisest ei piisa, vaja on teha VÄGA hoolikas õlivalik, et tänapäeva mootor üldse kestaks (räägivad isegi, et juba paarsada kilomeetrit sita õliga vähendab mootori eluiga tõsiselt).
Kui aeg leitud siis selle härrasmehe blogi:
http://bmwservice.livejournal.com/7794.html#cutid2