D8e väntvõlli vahetus
#3

No näed ajasin teil oma pealiksakudse mõõtmistega suud ja silmad jama täis (aga iceman närib ikka läbi...) Rolleyes . Võtsin uuesti mõõtevahendit kätte ja püüdsin eksimusi vähendada.
Magnet, mis istus enne D6 ja selle sama D8e mootoris oleva võlli otsa ilusti ei sobinud kohe kuidagi Wanakolgast saadud väntvõlli otsaga.
Võttes kätte mõõdiku sain tulemiks 10,4 - mõõtude järgi nagu oleks pidanud istuma aga ei läinud. Samas magneti kinnituspolt on suurema läbimõõduga, kui D6 väntvõllil (ei ütle suurust, sest seda nii ei mõõtnud ega ka leidnud oma kolakastist kohe sinna sobivat)
Sai teist natuke mudidtud ja lõpuks istus ilusti.
Seejärel sai vahetatud väntvõlli laagrid. Kahjuks kepsu laagrites küll loksu pole aga keps väga vabalt ei liigu - kohati liigub vabalt ja kohati raskemalt. Aitasid mingi hetk määrded (Breakcleaner, WD40, penetratrion oil jne...). Paar ringi liigub keps vabalt ja siis jälle raskelt - ehk mingi mõnus sodi on kepsulaagrite vahel.
Ehk oskab keegi öelda, mis mõõdus (mm) vahe peab olema võrri väntvõllide põskedel? Kui suur võib olla viskumine?

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta


Sõnumeid selles teemas
D8e väntvõlli vahetus - Autor: CHRhmm - 13-06-2017, 13:13 PM
RE: D8e väntvõlli vahetus - Autor: iceman - 13-06-2017, 17:45 PM
RE: D8e väntvõlli vahetus - Autor: CHRhmm - 14-06-2017, 09:02 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne