30-11-2017, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2017, 13:17 PM ja muutjaks oli azure.)
Võtsin M1 ja M1G statistika tabelis UAZ-id ette (1167 tk.)
Mahtuniversaali "buhanka" kerega leidus registris ainult 80tk, teised on kõik 469 kere derivaadid.
Restomod mootori vahetus on tehtud kaheksal autol, 5 diislit ja 3 bensiinimootorit. Kõigil on 31512/469 kere.
Neljale UAZile on 3.0L diisel ja ühele koguni 3.6L diisel vahele pandud.
Kõik 3 bensiinimootorit on 3.0L, minu oma nende hulgas. Kusjuures mul on veel LPG-le ümber ehitatud 120L lisapaagiga. Gaasiseade on ka ARKis registreeritud, aga seda tabel ei näita.
Huvitav, kas need restomod UAZ-id endiselt liiklevad või on mootori vahetus selleks tehtud, et paremini mülkast palke välja vedada. Siinkohal oleks kahte lisaveergu vaja - tehnoülevaatus ning liikluskindlustus jah/ei.
Mahtuniversaali "buhanka" kerega leidus registris ainult 80tk, teised on kõik 469 kere derivaadid.
Restomod mootori vahetus on tehtud kaheksal autol, 5 diislit ja 3 bensiinimootorit. Kõigil on 31512/469 kere.
Neljale UAZile on 3.0L diisel ja ühele koguni 3.6L diisel vahele pandud.
Kõik 3 bensiinimootorit on 3.0L, minu oma nende hulgas. Kusjuures mul on veel LPG-le ümber ehitatud 120L lisapaagiga. Gaasiseade on ka ARKis registreeritud, aga seda tabel ei näita.
Huvitav, kas need restomod UAZ-id endiselt liiklevad või on mootori vahetus selleks tehtud, et paremini mülkast palke välja vedada. Siinkohal oleks kahte lisaveergu vaja - tehnoülevaatus ning liikluskindlustus jah/ei.