25-01-2018, 14:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2018, 14:28 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Pane siis kummivooliku, traadi ja teibiga õhuvõtt väljalaskekollektori pealt toimima, kui käed paremat lahendust ei võimalda. Töötab küll ja kasuks on lahendus ka - mingit taolist tüüpi lahendus on kõikidel karpaautodel - vanematel manuaalne (liiguta klappi, tõsta filter teise asendisse vms), uuematel automaatne (vaakumklapp vms).
Veel on variant ehitusfööniga karpat sulatada.
Kui kange tahtmine on kollektorit kütta, siis vanadel karpa-VW-del on sisselaskekollektoris elektriga köetav siil. Näiteks 1,8 66kw santanal oli (DS mootor).
Veel on variant ehitusfööniga karpat sulatada.
Kui kange tahtmine on kollektorit kütta, siis vanadel karpa-VW-del on sisselaskekollektoris elektriga köetav siil. Näiteks 1,8 66kw santanal oli (DS mootor).