30-03-2018, 20:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2018, 20:45 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
ülalolevad postitused olid algselt wagoneeri puksiiri-teemas - ilmselt on teemaarendus üldisem ja pikem, niiet olgu eraldi teema.
mul on erineva õlikulu kogemus õhkjahutus-põrnikaga: nn õiget SAE20 puhul tuli ca 1Mm tagant peale valada, 10W40 poolsünti kulus aga kordades vähem.
mu nn katsetingimused ei olnud aga ilma mõttes päris samad:
- ettenähtud SAE20-ga kulges masin suviti
- poolsünt läks sisse kümnekonna miinuskraadiste talverallide eel: õige SAE20 oli sellistel temperatuuridel kasutamiseks lihtsalt liiga paks
mul on erineva õlikulu kogemus õhkjahutus-põrnikaga: nn õiget SAE20 puhul tuli ca 1Mm tagant peale valada, 10W40 poolsünti kulus aga kordades vähem.
mu nn katsetingimused ei olnud aga ilma mõttes päris samad:
- ettenähtud SAE20-ga kulges masin suviti
- poolsünt läks sisse kümnekonna miinuskraadiste talverallide eel: õige SAE20 oli sellistel temperatuuridel kasutamiseks lihtsalt liiga paks
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"