29-04-2004, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2004, 15:55 PM ja muutjaks oli pppp.)
Eks see sõltu suuresti sellest, kuidas masinaga sõidetud ja seda hooldatud on. Endal kogemused ühe 150000 sõitnud mootoriga, mis (hoolimata sellest, et see mu vanamehe käest läbi käis) väga kenasti tiksus, ei suitsenud ja kompressioon oli kah igati normis. Mind see mootor kahjuks aga kaua teenida ei jõudnud - põhjuseks turu pealt ostetud mittekvaliteetne termostaat (ja eks üksjagu mu enda noorus ja rumalus ka).
Ja kuskilt nagu meeles jutt, et 250000 ei ole rahuliku sõidustiili ning korraliku hoolduse korral deforsseeritud 412 mootorile probleemiks (orig. variandil tiba vähem).
Muidu jah - sõidukorras ning ülevaatusega mossede hinnad kipuvad sinna 2 ja 4 tuhande vahele jääma. Kumba hinnaskaala otsa konkreetne isend jääb, saab ilmselt siis öelda, kui masin oma silmaga üle vaadatud ning proovisõit tehtud.
Ja kuskilt nagu meeles jutt, et 250000 ei ole rahuliku sõidustiili ning korraliku hoolduse korral deforsseeritud 412 mootorile probleemiks (orig. variandil tiba vähem).
Muidu jah - sõidukorras ning ülevaatusega mossede hinnad kipuvad sinna 2 ja 4 tuhande vahele jääma. Kumba hinnaskaala otsa konkreetne isend jääb, saab ilmselt siis öelda, kui masin oma silmaga üle vaadatud ning proovisõit tehtud.