Küsimus mtz-i jõuvõtuvõlli regullist
#2

Kui ära pole kadunud siis hoova küljes on osuti ja kastil kühmud millest edasi ei tohiks osuti minna ei sisse ega väljalülitatud võlli korral.
Kui osutit pole siis võib reguleerida nõnda, et töötava mootoriga ja väljalülitatud võlliga keerata madalamal olevat liblikat kuni lõtk ära kaob ja on tunda, et hakkab linti pingutama.
Siis lülitada võll sisse ja keerata teisest liblikast pidurilinti niipalju peale, et lõtk ära kaob.
Kui aga pidurit vaja pole siis võiks selle hästi lõdvaks jätta.
Silindrilt mõõtes pole täpne pikkus väga tähtis vaid see, et silinder lõppu ei lähe sest siis ei suruta enam veolinti täie jõuga.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küsimus mtz-i jõuvõtuvõlli regullist - Autor: gruppen - 29-05-2018, 11:41 AM
RE: Küsimus mtz-i jõuvõtuvõlli regullist - Autor: 2715 - 29-05-2018, 21:10 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne