16-09-2018, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2018, 11:15 AM ja muutjaks oli klemm.)
(16-09-2018, 10:28 AM)donn Kirjutas:(15-09-2018, 20:50 PM)2715 Kirjutas: Mina isiklikult sellisel masinal mis mudas ja vees käib ei tahaks pidureid väljapoole kere.
Esiteks klotsid kuluvad offroad autol ära ühe võistlusega ning pärast on sadulad ja kolvid kinni sest neid on ratta sees väga raske puhtaks pesta nõnda et muda vahele ei jääks.
Teine tähelepanek on Lada silla rattalaagrite kohta.
Nimelt on tihend seespool laagrit ja laager väljaspool ilma tihendita, ...
Räägi nüüd mulle ATV piduritest ja klotsidest... Mis imeloomadega seal tegu on, et mudas ja vees ära ei kulu nii kiiresti? Eeldan, et offroad maasturite puhul mängib rolli lihtsalt sõiduki kaal ja sellest tulenevalt suurem mass, mida pidurdada? Äkki klotsid kuluvad sellepärast kiiremini? Ja kas me räägime pikki vahemaid suurematel kiirustel läbivatest sõidukitest vaheldumisi mudas müttamisega? Või Klaperjahi stiilis põhiliselt mudas kraapijatega?
ATV klotsid kuluvad ühe päevaga, korralik mudas, liivas sõit. Veel kiiremini saab mööda liivapõhjaga jõge sõites.