T-25 tagaumise kopa modifitseerimine
#8

(29-09-2018, 09:39 AM)saare44 Kirjutas:  [quote pid='459987' dateline='1538151784']
[quote pid='459985' dateline='1538150505']
(28-09-2018, 14:09 PM)retro Kirjutas:  Hetkel liigub ainult üles-alla ja ette-taha asend fikseeritud jäigalt. Kõik on tore aga väga palju mahuliselt koormat peale ei pane nii.

[/quote]
Minul on juba paarkümmend aastat kesktõmmitsa asemel silinder. Mingi vene adra silinder. Nullide vahe, kui silinder sees, on 500mm. Tõstab, kallutab jne. Haakes kolmnurgaga. 
Originaal reguleeritavat spindlit kasutan ainult künnil ja kartulivõtul.
[/quote]

Äkki on võimalik mõni selgitav pilt oma lahendusest teha?

(29-09-2018, 11:30 AM)2715 Kirjutas:  Kui jätta tähelepanuta konstruktsiooni vastupidavus ja keskenduda ainult silindri jõule tuleb appi võtta matemaatika.
Esiteks, pildilt vaadatuna on silindri kolb 4cm läbimõõduga.
Seega pool kolvi läbimõõtu oleks 4/2=2
Nüüd 2x2=4x3,14=12,5 ruutsentimeetrit on kolvi pind millele õli surub.
Töörõhk on süsteemis 180 kg/ruutsentimeetrile.
Seega 12,5x180=2260 kg.
Kuna praegu võiks eeldada, et silinder töötab tõmbele peame sealt lahutama varre pindala.
Seega pildilt vaadates võiks vars olla 18mm läbimõõduga.
Seega 18/2=9. 9x9x3,14= 254 ruutmillimeetrit  varre pindala.
Selle jagame nüüd 100 et saada ruutsentimeetrid 254/100=2,5 ruutsentimeetrit
Selle peame nüüd lahutama kolvi pindalast.
12,5-2,5=10 ja niipalju jääb kasulikku pinda.
Seega 10x180=1800 kg tõmbejõudu on sel silindril.
Kas sellest piisab on juba järgmine arvutuskäik soovitava kühvli kandejõu ja selle koorma raskuskeskmest tulenevate õlapikkustega kangi seaduse järgi.
Praktikas aga nii peene silindri ja vene jagaja koostöös tekib üsna kehvasti kontrollitav kooslus.

Vaat see on tubli matemaatika.

(30-09-2018, 21:02 PM)Tomasa Kirjutas:  Tere

Endal just T-25 taga oleva kopa (Vene PKU kitsas kopp) ja ka mõne teise agregaadi kallutamiseks Ida-Saksa tehnika silinder. Ei julge väita, et just samasugune aga küllalt õbluke. No T-25 jaoks on seda küllalt, enne tõusevad esirattad maast lahti, kui silindril jaks lõpeb. Mõistus peab muidugi toimetades peas püsima.

Toomas

Sama siin, kui võimalik, palun tee mõned pildid, see selgitaks minu jaoks rohkem.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: retro - 28-09-2018, 14:09 PM
RE: T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: meli666 - 28-09-2018, 19:01 PM
RE: T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: muska71 - 28-09-2018, 19:23 PM
RE: T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: saare44 - 29-09-2018, 09:39 AM
RE: T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: 2715 - 29-09-2018, 11:30 AM
RE: T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: meli666 - 29-09-2018, 19:41 PM
RE: T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: Tomasa - 30-09-2018, 21:02 PM
RE: T-25 tagaumise kopa modifitseerimine - Autor: retro - 01-10-2018, 10:12 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne