08-11-2018, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2018, 20:27 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Te ikka ise ka aru saate, et pakute kandva pooltelje loomuliku pingekontsentraatori ülekeevitamist? Jaapani autol?
See pole siin Soome seppade raskest rauast taotud väntvõlli koormamata ots, vaid see punkt, millele staatiliselt toetub üks neljandik auto massist ja dünaamiliselt kuni auto kümnekordne mass...
Aga kui on tahtmine eksperimenteerida, siis ei ole mõtet üle mõelda. Puksi seina ei jätku. Korraliku vooluga rehvi-või treipingis üle keevitada (peaasi, et pöörleks ühtlaselt ja keevitaja käsi ei väriseks), lihvpingis mõõtu, ahjus noolutamisega pinged maha, mõõtulihv ning seejärel elektriga pindkarastus laagrialusele pinnale.
Endiselt kaldun arvama, et need, kes OSKAVAD ja SUUDAVAD selle ära teha, ei hakka kahekohalise hinnanumbriga isegi mitte mõtlema.
Pakun, et hästi tehtud keevitus ei löö pindelt kilde lahti, vaid ratas murdub keevituse kõrvalt ära.
Mina oma kaarikul panustaks kasutatud võllile. Pealekeevitamiseks on liiga raske auto ja peenike võll.
See pole siin Soome seppade raskest rauast taotud väntvõlli koormamata ots, vaid see punkt, millele staatiliselt toetub üks neljandik auto massist ja dünaamiliselt kuni auto kümnekordne mass...
Aga kui on tahtmine eksperimenteerida, siis ei ole mõtet üle mõelda. Puksi seina ei jätku. Korraliku vooluga rehvi-või treipingis üle keevitada (peaasi, et pöörleks ühtlaselt ja keevitaja käsi ei väriseks), lihvpingis mõõtu, ahjus noolutamisega pinged maha, mõõtulihv ning seejärel elektriga pindkarastus laagrialusele pinnale.
Endiselt kaldun arvama, et need, kes OSKAVAD ja SUUDAVAD selle ära teha, ei hakka kahekohalise hinnanumbriga isegi mitte mõtlema.
Pakun, et hästi tehtud keevitus ei löö pindelt kilde lahti, vaid ratas murdub keevituse kõrvalt ära.
Mina oma kaarikul panustaks kasutatud võllile. Pealekeevitamiseks on liiga raske auto ja peenike võll.