#56

Martti Kirjutas:Kardaani paika saamine oli sammuti problemaatiline, selleks tuli auto taga osa inimesi täis ajada(5 mahtus). Seejärel sai kuidagi pingutades kardaani paika suruda ja poldid kinni keerata. Ja kui inimesed maha tulid siis järelikult läks kardaan pinge alla ja kas see võis ka mootorit ette poole suruda? Tagumised vedrupealehed on Uaz maasturi omad, et amorte paika saada tuli laduda peale 400kg telliseid( amordid Gaz 24). Mida arvate?

GAZ 22 vedrude paigaldamiseks või kummipukside vahetamiseks tulebki kive laduda, sest auto ise ei suuda oma raskusega universaali vedrusid kokku suruda. Samas ei peaks see kuidagi mõjutama kardaani pingeid. Kardaanil peaks oma nuutide vahel olema ligemale 10 cm vaba liikumise ruumi, raskuse vähendamine autos peaks tagasilla ja käigukasti vahelist pikkust hoopis suurendama.
Mootor kinnitub kahe padjaga ja käigukast ühega, 5 mm nihked tulenevad seega kolme padja omavahelistest asenditest. Kuna kardaan ühendub mootori ja tagasilla vahele ristidega, siis Volga kiiruste juures ei pea mootori asend kuigi täpne olema.

Soovitused: 1. Mõõda auto diagonaalid põhja all üle, peavad olema võrdsed.
2. Tagasilda saab liigutada vastavalt vajadusele, umbes 5 cm.
3. Ära topi sarnase kujuga RAFi kardaani esimest otsa jõuga 21 käigukasti otsa, ei pruugi minna. Tagumine kardaan on identne, kuigi välimus on erinev. Tagumise kardaani pikkus on reguleeritav ja määritav.
4. Võid panna ka KONI amordid aga lõpuni tõmmatud asendis amort ei tööta.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz 21 - Autor: Martti - 08-06-2004, 21:44 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne