GaZ 53F ja ka veidi üldisemalt GaZ-idest
#10

Üks asi on muidugi tegelikkus ja teine asi, see mida raamatus kirjutatakse. Aga, nimelt 1969. a. Tartu Autode Remondi Katsetehase väljaandes antakse teada, et Tartus remonditud veokid suudavad enne järgmist remonti läbi sõita keskmiselt 95 000 - 100 000 kilomeetrit, mootorid aga kuni 65 000 kilomeetrit.

Tartus võeti 1960. a. mootorite remondis kasutusele voolumeetod - kõik tööd, alates ettevalmistusest kuni montaazhini tehti vooliliinil. Hiljem võeti kasutusele uus demontaazhiliin, kus oli võimalik mootoriplokke auruga läbi puhuda, neid hüdrauliliselt katsetada ning katlakivi eemaldada. Kasutusel oli elektromagnetiline defektoskoopia jne. 1960. võeti mootorite remondil kasutusele ka valikkoostamine ja detailide puhastamine ultraheliga.

GAZ-51 mootorite remont anti 1977. a üle Kuusalu EPT-le ning GAZ-51 autode kapremont Nuia EPT-le ning EPT Rakvere rajoonikoondisele.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GaZ 53F ja ka veidi üldisemalt GaZ-idest - Autor: flanagan - 26-08-2004, 23:28 PM
RE: GaZ 53F ja ka veidi üldisemalt GaZ-idest - Autor: eberhard - 04-04-2006, 10:57 AM
RE: GaZ 53F ja ka veidi üldisemalt GaZ-idest - Autor: Romka - 22-02-2017, 18:34 PM
RE: GaZ 53F ja ka veidi üldisemalt GaZ-idest - Autor: Kelm - 22-02-2017, 23:58 PM
RE: GaZ 53F ja ka veidi üldisemalt GaZ-idest - Autor: zazik - 23-02-2017, 00:55 AM
RE: GaZ 53F ja ka veidi üldisemalt GaZ-idest - Autor: kuunor - 02-04-2017, 21:25 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne