31-08-2004, 23:29 PM
Olen huvitet kustunud sihverplaadiga spidomeetrist, mis on kujutet fotol nr 55.
Nagunii ei hakka keegi selle sihverplaati oma algses ilus ja säras taastama (tagasi maalima), see oleks kallim kui osta säilinud eksemplar, mida on veel küllaltki palju liikvel. Mina kasutaksin sealt ära odomeetri (kilomeetrilugeja) süsteemi elik numbrikettad, mis saaks ühel Pobi hävinud odomeetriga spidomeetril tervetega asendada. Et siis taastatud Pobi spido saaks kunagi uut omanikku pikalt õnnelikuks teha
Vast on üleliigne mainida, et N.Liidu suure unifitseerimiskampaania tulemusena on odomeetri kettad paljudel tolle aja liikuritel olenemata rataste arvust identsed.
Nagunii ei hakka keegi selle sihverplaati oma algses ilus ja säras taastama (tagasi maalima), see oleks kallim kui osta säilinud eksemplar, mida on veel küllaltki palju liikvel. Mina kasutaksin sealt ära odomeetri (kilomeetrilugeja) süsteemi elik numbrikettad, mis saaks ühel Pobi hävinud odomeetriga spidomeetril tervetega asendada. Et siis taastatud Pobi spido saaks kunagi uut omanikku pikalt õnnelikuks teha
Vast on üleliigne mainida, et N.Liidu suure unifitseerimiskampaania tulemusena on odomeetri kettad paljudel tolle aja liikuritel olenemata rataste arvust identsed.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.