Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused
#28

Tegelikult vahepeal ununes see asjaolu, et 1949 aastal vahetus tehas, kus Pobeda tehti. Ehk siis Gorki Auto Tehase koosseisu liideti Gorki linnas asuv sõjatehas (ei mäleta, mis see tootis), kus oli teistsugune konveier ning sellest hetkest oluliselt kasvasid nii tootmismahud, kui ka kvaliteet.

Usun, et see ongi võtmesõna Pobeda 1 ja 2 seeria vahetuses.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: pkuldsaar - 26-09-2004, 23:40 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: pkuldsaar - 18-04-2006, 20:23 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: tomm7 - 13-10-2006, 11:16 AM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: eberhard - 13-10-2006, 12:01 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: taruvaras - 30-10-2006, 13:00 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: pkuldsaar - 03-01-2008, 03:54 AM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: taruvaras - 25-11-2008, 16:11 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: trajet321 - 06-02-2009, 19:32 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: taruvaras - 06-02-2009, 23:03 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: denis23 - 12-04-2010, 00:43 AM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: valdo - 12-04-2010, 13:30 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne