Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused
#29

(12-04-2010, 00:43 AM)denis23 Kirjutas:  Tegelikult vahepeal ununes see asjaolu, et 1949 aastal vahetus tehas, kus Pobeda tehti. Ehk siis Gorki Auto Tehase koosseisu liideti Gorki linnas asuv sõjatehas (ei mäleta, mis see tootis), kus oli teistsugune konveier...

Mina olen kuulnud, et uues Pobeda tsehhis valmistati varem lennukimootoreid. Tõenäoliselt mingisugustele sõjalennukitele, samas ei ole ma kusagilt kuulnud, millistele täpselt.

Eks sõda oli läbi ja lennuki(mootori)tööstust polnud vaja sellises mahus enam säilitada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: pkuldsaar - 26-09-2004, 23:40 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: pkuldsaar - 18-04-2006, 20:23 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: tomm7 - 13-10-2006, 11:16 AM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: eberhard - 13-10-2006, 12:01 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: taruvaras - 30-10-2006, 13:00 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: pkuldsaar - 03-01-2008, 03:54 AM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: taruvaras - 25-11-2008, 16:11 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: trajet321 - 06-02-2009, 19:32 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: taruvaras - 06-02-2009, 23:03 PM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: denis23 - 12-04-2010, 00:43 AM
RE: Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused - Autor: valdo - 12-04-2010, 13:30 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne