23-12-2004, 13:02 PM
Nii.Miks ma seda tööd tegema hakkasin? Mulle meeldis see masin ja idee kui selline oli ju suurepärane. Pealegi oli keegi minujaoks vastikuma osa tööst ärateinud,legaliseerinud ümberehituse.See ,et masina seisukord oli niru ,mõju ei avaldanud kuna nagunii tuli asi oma visiooni/nägemuse järgi ümber teha. Nii mõned detailid veel. Esimese iluvõre võtsin liisthaaval lahti.Hästi tänamatu töö.Kuid Mastoni R3-me kasutades sai need ikka lahti nokitud. Taha hankisin Chvrolet Vani veljed millele treial mugandas Pobeda velje sisu sisse. Siis veel need nö niidirullid mis tagatelje otsas on ka lastud teha ,et tagasilda laiemaks venitada.Noh see oli ammu kui sellised mõtted olid peas.\"Tänu\" vahepealsetele remondipausidele on muutunud nii mõnedki tehnilised lahendused.
Näiteks tagatiivad soovisin kunagi teha Gaz 69 esiporitiibadest. Nüüd kisub sinnapoole ,et kasutan Pobeda enda tagatiivakuju. Kuna ARKis pandi talle töömahuks 2,0l siis oli plaan paigaldadaBMW moto koos aut. kastiga.Seele majutasime isegi kapotialla ära aga nüüdseks on mõtted teised.
Näiteks tagatiivad soovisin kunagi teha Gaz 69 esiporitiibadest. Nüüd kisub sinnapoole ,et kasutan Pobeda enda tagatiivakuju. Kuna ARKis pandi talle töömahuks 2,0l siis oli plaan paigaldadaBMW moto koos aut. kastiga.Seele majutasime isegi kapotialla ära aga nüüdseks on mõtted teised.