veokate rehvid tuvastada
#1

Küüni alt tulid välja mõned päris kobedad kolhoosiaja rehvid.
Kui teaks, millega tegu, oskaks ehk kuhugi pakkuda.

Pildid rehvidest

üks on mõõdus 240x508 8,25., täiesti kasutamata, arvatavasti protekteeritud. See vist GAZ52/53 oma? Kahjuks üksik.

teisi rehve on kaks, aga nende mõõtu ei osanud sealt välja lugeda. Ainukesed suuremad ja loetavad numbrid olid 16-20 ja firmanimi "Pneumat". Originaalis olid sellised vist Saksa DV liikurniidukite all?
Kuna nad ei ole velgedel, siis vist pole tänapäeval nendega tasuv toimetada, isegi kui nad kuhugi veel käigus olevale tehnikale alla sobiksid?




Vasta
#2

TeeTL Kirjutas:Küüni alt tulid välja mõned päris kobedad kolhoosiaja rehvid.
]...]
Pildid rehvidest

üks on mõõdus 240x508 8,25., täiesti kasutamata, arvatavasti protekteeritud. See vist GAZ52/53 oma? Kahjuks üksik.

Pigem siiski 53. 52-le käisid reeglina alla veidi kitsamad 51 rehvid. Ka veljed olid erinevad - 51/52 oma 6 auguga, 53 oma 3 auguga.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

Kumm mõõduga 240-508 sobib tõesti Gaz 53 alla. Gaz 52 jalavarju nummer oli 220-508 ja Gaz 51 all olid agselt 200-508 ja 51A kummid olid sama mis Gaz52-lgi.
Kamaz oli vist mõõduga 260-508, ja Zil 130 oli 280-508. Parandage kui eksin.
Terv.Jaanus
Vasta
#4

Zil 130 põhivarustuses oli 260-508. Harva kasutati ka 280-508. 280 oli vist kasutuses bussidel.
Piltidelt esimene on kindlasti Gaz 53 kumm ja niipalju, kui piltidelt näha, originaalkumm.
Vasta
#5

need laiad (16- 20 pneumat) sobivad vist saksa plastist virtsapütile ka neid peaks veel omajagu kasutusel olema ja vist toodetakse mingil kujul siiani
Vasta
#6

16-20 kasutusel Saksa põllutehnikal ja IFA veokatel.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne