Teema on suletud

Pildimäng, osa 6.

Nashi oleks isegi pakkunud, a vaatasin netist kõik maailmas leiduvad pildid Nashidest ära ja sihukest pole. Väga sarnaseid küll.

Veel vihjeid: selle auto looja oli lennundusinsener. Auto ise on ainueksemplar, mille abil tutvustati avalikkusele uusi tehnoloogiaid - nimelt on see esimene klaasplastkerega auto.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

The very first "plastic-body" car, however, resides in the Detroit Historical Museum. It's called Scarab and was developed in secrecy during 1944-'45 by the Graham-Paige Motor Co., funded with $100,000 from Owens Corning Corp., a pioneer in glass technology. The Scarab never made it into production and Graham-Paige soon moved into the history books.

äkki???

Hommik Kirjutas:The very first "plastic-body" car, however, resides in the Detroit Historical Museum. It's called Scarab and was developed in secrecy during 1944-'45 by the Graham-Paige Motor Co., funded with $100,000 from Owens Corning Corp., a pioneer in glass technology. The Scarab never made it into production and Graham-Paige soon moved into the history books.

Põhimõtteliselt õige vastus jah!
Tegelikult tuntakse seda autot nimedega Stout "Project Y" või "Forty-Six". William B Stout ehitas enne sõda mõned nö. mahtuniversaalid Stout Scarab, mille tehnikal antud auto põhinema peaks. Ja Graham-Paige'i tehase ostnud Kaiser-Frazeril olnud vist tõesti plaan seda masinat tootma hakata.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

[Pilt: m6ista_m6ista.jpg]

Mõni Ford?

roostehabe Kirjutas:Mõni Ford?

Ford otseselt ei ole. Kuid vaatamata sellele, et antud masin isegi Ameerikamaa toodang pole, on pakkumine täiesti õiges suunas.

Kas see mitte GAZ-TK ehk "emka" baasil poolroomik-pikap pole?

mrali Kirjutas:Kas see mitte GAZ-TK ehk "emka" baasil poolroomik-pikap pole?

Loeme vastuse õigeks.
Õige nimi oleks olnud НАТИ-ВМ. Tegemist siis НАТИ tehase eksperimendiga valmistamaks ГАЗ-М1 baasil teedeta maastikul sõitmiseks sobivat liikurit. Tehti kaks eri versiooni, pikap ja faeton. Nagu ma aru sain, oli ГАЗ-TK eraldiseisev projekt.
Masin ei jõudnud, tootmisse, sest selle asemel alustati ГАЗ-61 tootmist.
Link

See, et algul Fordi pakuti, pole ime, sest ГАЗ-M1 ise on koopia 1933.a. Ford V8-st.

Selle masina marki ja mudelit küsiks seekord.

Peaks kandma nime MAZ-541. 50-ndate lõpus valmistati 3 tk. Pikemalt loe siit.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Täpselt nii see ongi,kuigi välimus võib sel MAZ-541l kõigekõige esimesel pildil hoopis sõiduautot meenutada...

Mis auto on pildil:
[Pilt: 71.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Topelttulede ja sellise iluvõrega peaks olema Sunbeam Stiletto

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Vastus õige. Ka Singer Chamois Coupe sai 1968 neli esilaternat, kuid iluvõre oli teistsugune.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Uus pilt siin

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

pakun alfa romeo

Aston Martin?

Alul tundus rapsitud Corvette olevat, a see ta pole. Kas Itaaliast midagi?

Iso?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne