Ühe võimalusena võiks igat autode müüjat kohustama nende poolt müüdud autot hiljem tagasi ostma, loomulikult juhul kui omanik seda pakub.
See oleks ühtpidi reklaam automargile, kuna seda marki romusid jääks teede äärde ja hoovidesse vähemaks. Teisalt oleks asi natuke sarnane taara taaskasutusega, et autode müüjal tekib võimalus ja ahvatlus (kuna tal seda marki romusid on hoovis juba piisavalt) müüa väiksema sissetulekuga inimestele kasutatud varuosi ning osad jääksid ringlema seni kuni nad tõepoolest on töökõlbmatud. Lahendada oleks vaja ainult garantii küsimus, kuna kasutatud sharniiri purunemise tõttu võib ikka korraliku avarii korralda, mida soodustada ikka kuidagi ei tahaks.
Käisin 7 aprillil Võru Jaama tänava vanarauas. Fotoka ette jäid 3 objekti. Tänavapühkimishari, Tsehhi toode (Huvitav, mis masin seda orginaalis vedada võis?), üsna komplektne ratas ja metsaveoauto SISU järelkäruga, mis ise kohale sõitnud olevalt.
Raimond Kirjutas:Ühe võimalusena võiks igat autode müüjat kohustama nende poolt müüdud autot hiljem tagasi ostma, loomulikult juhul kui omanik seda pakub.
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2006, 12:37 PM ja muutjaks oli valdo.)
jurka Kirjutas:Viljandi Kuusakoskisse toodi äsja M412 heas korras kollane kere,head ja sirged stanged küljes.
Mina nägin, kuidas seda reedel Aidult Viljandi poole treileril veeti. Ilusad perfektse kroomiga ilukilbid olid veel küljes, tagastange aga veidi kortsus ning tuleklaasid puudu. Sõitsin miski aja selle järel.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R,L,P 11-18
jurka Kirjutas:Masinaid ja naisi vaadatakse tagant poolt- Valdo lähenes asjale õigelt poolt. Mina nägin asja eest ja küljelt.
Kui ma treileri taga mingid ajad sõidan (kitsas ja käänuline tee), siis näen seda isendit tahes-tahtmatult tagantpoolt... oli soov kellelegi helistada, et võtku vähemalt kilbid maha.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R,L,P 11-18
See Sisu on pärit minu maakohast Sarust. Mehed, kelle oma see oli on juba nö. vanaraua püsikliendid. St. et neil kodus on väga palju vanu autoromusid, mis vanarauas oma otsa leidnud.
Kusjuures see masin oli veel talvel sõidukorras ning käidi sellega veel metsa.
Uus vanaraualaine on lahti läinud. Eile oli Tartu Kuusakoski värava taga päris pikk järjekord. Kuusakoski esisel platsil seisis haagise peal komplektne ekskavaator EO3323, mille tulevikku pole raske arvata.
täna 01.06.2006 toodi haapsalu emexisse mingi zil...kaugelt nägin...rattad olid all ja omal jõul sõitis ka vist...vähemalt keegi midagi sealt kapotti alt ära võttis ja tõstuks teda edasi tiris..pilti kahjuks ei saanud teha..
Tegin õnneks mõned pildid oma vanast heast T 150-est mis sai mõni aasta tagasi maha müüdud.Ta ikka töötas ka veel kevadel aga ju siis nüüdseks oli väsinud ning lõpp on näha...
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2006, 22:44 PM ja muutjaks oli Martti.)
Eile liikums mööda Pärnu mnt-d Emexi vanaraua auto käruga, kärus paistis põhi ülespoole Moskvich ja auto kastis Vaz 2101. Visuaalsel vaatlusel olid mõlemad ikka päris läbi omadega.
Ja mööda Pärnamäe teed liikus ka samas suunas treileri peal vaz 2101/011, suhteliselt komplektne aga tagaots roostes, ehk sai veel kellegile toonoriks.
Üks lugu M 408st (Elite). 90nendate alguses asuti teda igapäevasõidukiks korrastama. Kere oli väga heas korras, aga vajas siiski värvimist. Eeltöö sai tehtud, aga seoses lääne autode invasiooniga kaotas asi aktuaalsuse. Nii ta seal 10+ aastat aia ääres konutas (ja ikka oli kere väga heas korras). Siis ilmusid rauaärikad, kes külast külla ringi sõitsid ja inimesi moosisid. Kuna omanikul juhtus parasjagu pea haige olema, siis toimus kõiki osapooli rahuldav tehing pudeli kartulimahla eest... Head siiski niipalju, et mootor ja kere välisdetailid olid demonteeritud ja seisavad siiamaani alles.
Lugu juhtus ühes Läänemaa maakohas. Seal tegutsesid pikemat aega metallivargad. Küll viidi kuurinurgast rauakola, küll karjamaalt lehmade jooginõusid. Ja ükspäev tahtsid nad ära viia ühe mehe Kamazi uue kasti rauddetaile. Selle ettevõtmise raames siirdusid nad ühes kaarhallis asuva töökoja juurde. Nende õnnetuseks sattus sinna samal ajal ühe teise Kamazi juht, kes kutsus politsei välja. Sinised mehikesed transportisid vargad üsna ruttu lähimasse kinnipidamiskohta.
Nüüd tuleb loo põnevam osa. Kaagid olid jätnud oma autod (80. lõpu Ford Sierra ja Honda Accord) lähedasele parkimisplatsile. Riivatud õiglustundega kodanikud lasid autode kummid tühjaks ja konfiskeerisid sealt varaste juhiload. Lisaks sellele seoti masinad terastrossiga kokku. Nendele autodele ilmusid peagi kirjad "OÜ Metallivargus", "FIE Varas" ja "Anna vanarauale uus elu!" Kuna samas lähedal peeti ka kohalikku jaanituld, jätkus uudistajaid ja ka rüüstajaid. Mõlemad autod kaotasid peeglid, Ford jäi ilma roolist ja käiguhoovastikust (ju neid oli kellelgi vaja). Istmeid ja bensiinipaaki täideti uriini ja muude vedelikega. Eemaldatud olid ka raadiod koos kõlaritega.
Sellises seisus olid autod siis, kui mina neid nägin ehk siis jaanipäevale järgnenud päevadel. Võimalik, et aja jooksul kahjustatakse neid veelgi. Otse loomulikult ei kiida ma heaks kahe korraliku auto sõidukõlbmatuks muutmist, kuid metallivaraste tegevust tuleks igal juhul piirata. Ma ei imestaks üldse, kui samade krattide saagiks on langenud mõni tõeliselt haruldane sõiduk. Hetkel on need kaks tühjade kummide ja trossiga kokku tõmmatud autot hoiatuseks kõigile teistele metallivarastele.
Asukohast saladust ei tee - Pärnu ja Virtsu vahelisel teel (täpsemalt Koti-Kalli teel) asuva Vatlamäe bussipeatuse juures asuv parkla. Vaadake ja "imetlege".
peksame jah kõigi pättide autod puruks. siis pole tulevikus enam palju uunikume. Lükand need parem kuhugi kuuri alla 30a. pärast oleks olnud mida vaadata ja vaatepilt oleks olnud küll parem kui praegu.