Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Kas keegi oskab öelda nende masinate käigukastide ülekande arvud. Milline on kõige kiirema ülekandega kast?
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Mis suhtes kiirema ülekandega? Neil käigukastidel on neljas käik kõigil ülekande arvuga 1,0 , st. vedav võll (ehk siduripoolne) ja veetav võll (ehk kardaanipoolne) on otsehambumises ehk mootoripöörded ja kardaaanipöörded on ühesugused. Madalamate käikude ülekandearvud ei ole seejuures järelikult olulised.
Küll aga on tagasilla reduktoritel erinev ülekandearv.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Huvitab, et mis ülekandega on teine ja kolmas käik. Seda tean jah, et neljas on 1,0. Mis moodi mängida kasti ja tagasillaga niimoodi, et tekiks kõige kiirem ülekanne.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
GAZ 51: 1. 6,40; 2. 3,09; 3. 1,69; 4. 1,00 (Gaz 51A,63 ja 93A)
GAZ 52,53 ja 66: 1. 6,48, 2. 3,09; 3. 1,71; 4. 1.00 (Gaz 52-03,Gaz 53 ja 53F)
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 112
Teemad: 7
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
No sõltub mis tarbeks Sul seda tarvis. Olen enda ralliautodel paar kasti ringi teind. Neljas on otsekäik seda Sa muuta ei saa, ülejäänuid aga küll.
Niisama umbropsu pole aga seda mõtet küll teha, kui on näiteks tarvis koormat vedada. Selleks on enne vaja sellist mootorit mis seda edasi kah viiks.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Nagu ütlesn, et neljas käik eriti rolli ei mängi. Põhilised on teine ja komas käik. Juhul kui on tagasilla reduktoris on Gaz 66 ülekane, ehk plokkdiffer, et mis olek kõige mõttegam käigukast sina vahele, et saaavutada suurim kiirus.
Postitused: 112
Teemad: 7
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Ei noh tegelt saab neljanda jätta nö. vahepealseks käiguks. Omal nii tehtud. 1. ja 2. niipalju kiiremaks et 4.-st saab kolmas ja 3.-dast neljas. Seda on siin omal käel proovitud aint ma ei garanteeri et sa sellega koormaid kuhugi viid. Mul selliseid kaste neli tk. tehtud eri kiirustega muidugi. OK edu aretamisel
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Ei veagi koormaid, auto on kerge ja vaja arendada suurimat kiirust. Tagumine differ Gaz 66, siit ka küsimus, et milline on parim käigukast, mis siia vahele panna, et saada suurim kiirus?Mõni räägib, et pane 66 differ ja 53 kast, et siis on kooslus parim aga kas see jutt vastab ka tõele?
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Ei saa aru küll mis masinaga tegu aga kõige kiirem tagasild on Gaz 51-l.Kui jah käigukastisees miskit muuta ei viitsi=eisaa=eioska siis ............. Jõudu
Postitused: 112
Teemad: 7
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
53 kastil pole muud suurt erinevust et 3. käik on pisut kiirem ja et tal on sünkrod ja muud miskit. Ise pooldan rohkem 51-52 kasti. Nii et 53 kastiga ikkagi " suurt looma ei lase". Targem on siis juba orienteeruda nn. ratsitud 51 kasti peale.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Kuna siin gaz-i kastidest juttu, siis küsiks kah ühe küsimuse - tegu 53 kastiga. Vabakäigul on kuulda kastist räiget raginat. Võtsin kaane maha. On näha, et vedav võll jookseb veetavale niiöelda selga ja vastu muhvi hambaid, ragiseb mis hullu. Ostsin selle kasti paar aastat tagasi kuskil Viljandimaalt, väidetavalt oli korras aga vöta näpust! Arvan, et vedaval võllil on midagi vist puudu, aga mis? Mis takistab võllil kasti sisse liikumast? Vedava ja veetava võlli vahel on ju vaid rull-laager ja muud midagi? Vedava võlli laagril on peal lukustusrõngas ja nagu ma aru saan, siis see peaks asuma väljaspool kasti? Või seespool? Ja kas on mingi lukustusrõngas ka võllil, laagri taga? Või on mingi muu kavalus, mis takistaks vedaval võllil kasti sisse liikumast?
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Jajah, sünkrod ju kuluvad kiiresti.. Aga mul ei ole probleem sünkronisaatorites, vaid selles, et vedav võll liigub miskipärast liiga kasti sisse, vastu veetavat võlli ja kõristab hammastega vastu muhvi hambaid. Midagi peaks takistama seda võlli. Uurisin, et laagri taga, seal, kus võllil on nagu keere peal(mu meelest on see õlitõrje eesmärgil tehtud) oleks nagu soon lukustusrõnga jaoks, aga kui laagri võllile lükkan, siis ei jää seda soont eriti nähagi.. Siis mõtlesin, et kas on vahest seal, kus veetav võll vedavasse sisse läheb, mingi kuul vahel vms..
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Probleem on auto soetamise algusest olnud, et tagumine käik ei taha hästi sees püsida ja viskab välja pidevalt. Ei pea mingit kõva vedugi peal olema, et käik välja tuleks. Viimati ühel kraaviületusel (gaz 66) pidi täie jõuga kangi vastu suruma, et käik sees püsiks. Kas kellelgi sama asjaga kogemusi?