15-06-2003, 15:32 PM
Teen siis enda projektist ka natuke juttu
PORSCHE 924 2,0i,92 kw.v.a.1984, odomeetri näit 170 000km mis võiks ka motot uuride ja üleüldist seisukorda arvates tõele läheneda, -õlikulu puudub, tase pole isegi mitte milli alanenud
-kes on kuulnud porschede ülisuurest benakulust müüte siis see isend selle haiguse all ei põe -linnas hooksa sõidustiiliga 10L/100 le
mnt.- 8 mitte rohkem
Nüüd lühiülevaade omastamisest
Nagu ühe õige projektiga (kui seda võib nii nimetada) ikka on enamus ajast näpud õlised ja pidev rahaline väljaminek on võrdeline uue auto iga kuise liisingu maksena :keersilm
Sai eelnev ökogruiser (MB 190 diisel)maha müüdud ja lootsin suveks bensukale üle minna, kuna tegelikult on juba üks selline hobimasin olemas audi 200tq(ootab hetkel uut turbot) siis ei plaaninud ma mitte osta teist murelast kõrvale
sai siis kuulutusi sirvitud ja silma jäid lõpuks kolm masinat mida ka sõbraga pealinna vaatama sõitsime -kus juures kõik nad olid täpselt ühes hinnas ja loomulikult nagu ühele Eestlasele kohane sai ikka viimased regamise ja sõidu rahad kokku laenatud küll sõbralt, emalt ja õelt:yes -sõelale olid siis jäänud MB w124 -suht kehvas korras endine takso, Honda Accord -see uuem juba ja siis sai ka üht citreon xm-i uudistatud -väga mugav liigelda kui varuosade kättesaadavus ja nende vajadus ajasid mul mõne inimese jutu põhjal isu väga kiirelt ära, peale lõunat olid isendid vaatatud ja positiivseid emotsioone ei tekkinud -lõin lehe lahti ja uurisin edasi -krt ilus ilm oli ka just juhtunud ja sellega seoses tahtsin ikka midagi mis seostuks suvega jne... ja siis ma nägin kuulutust Porsche kohta ja hetke möödudes sõitsin juba kujutelmas Pärnu rannarajoonis muss tümmimas ja juuksed lehvimas -kogemusi mul sellise masinaga oli juba mitmeid -küll õe mehel ja siis tema tuttavatel jne....jne..... ja alati ma mõtlesi, et tuleb ka minu kord sellist omada........no nüüd hakkab see juba elulugu meenutama
ühesõnaga läks ülejäänud tehing nagu saatuse tahtel...kõik sobis
omanik oli vähe vanem mees ja tundus, et on ikka selle masina eest hoolitsenud(vähemalt investeeritud oli megalt) ja müüs ka kuna see tal mõttetult palju seisis ja kasutust ei leidnud -mis keskealise perekonda omava mehe juures arusaadav, välimus kohe ilus libe jne....ahvatlev, käima läks paugust ja töötas nagu peab, lisaks oli autoga kaasas ostu ja tehno dokumendid jne...pahn, samas andis mees kaasa paksu kausta igasugu lehti ja tsekke mis ta kõik on vahetanud ja igasugu diagnostika jutud ja samuti sain kaasa kõik pisemad vahetatud detailid
tund hiljem lehvitasin omanikule rõõmsalt järele ja paari minuti pärast olin sunnitud kohe tõmbama talle kõne, sest auto otsustas mitte käivituda ARK-i ees -ostja õudusunenägu -alles siis tulin maa peale tagasi ja järsku tuli ka mulle meelde, et oot, mida ma ikkagi pidin ostma -pere auto ju, ok, mis tehtud see tehtud, helistasin siis eelmisele omanikule ja ta vuras kohe kohale, istus autosse ja pani masina käima -ütles, et ei tohi gaasipedaali käivitamisel vajutada ja lisaks põles bena tuli mis veenis mind omakorda unustama seda juhtumit -kes teab järsku kütet vähe jne...
OK, unustasin selle probleemi ja sõitsin Pärnu suunas -olin väga rahul, sest polnud siiani veel ühegi 94.seeria isendiga sõitnud mis aukudes ei koliseks nagu naelakast, kõik toimis nagu peab, bensukas käivitus ilusti jne......poolel teel Pärnu üritasin ka korra minekut mille peale tuli teine hoop -sidur libiseb -mitte küll palju aga siiski
ja üldse tundus mulle selle siduri probleem kohe korvis paiknevat -pedaal oli ka raske ja survelaager tegi imelikku häält kohati
jõudsin siis pärnu ja ausalt öeldes olin kokkuvõttes päris rahul -paar asja vaid rikkusid mu tuju -see siduri libisemine ja siis loomulikult et vahest ei tahtnud kohe käivituda
kuskil kuu aega venitasin selle siduri ja käivitamisega -raha oli ka ju viimane sisse pandud ja vajas reloadimist
esimene asi mida kohe nokkisin oli küünalde vahetus -25eegu tk.
läks kohe paremaks natuke -käivitamise viga ei kõrvaldanud
jagaja kaan ja juhtmed olid just vahetatud
libisev sidur suurt veel ei häirinud, kuid vahest vaja ikka pöördesse lasta ja siis loomulikult kohe nagu kummi venitus
sõitsin hommikul kell 10 töökotta ja järgmise päeva pealelõunaks oli masin valmis -tutikas bemmi sidurikorv+tutikas audi siduriketas+tutikas suva survelaager+töö ja kogu summa 2300eegu -ei olegi nii hirmus arvestades tehtud tööde mahtu (kunagi sai alfal sama töö 8K eest tehtud -korv maksis juba 6K)
nagu ma eelpool juba aimasin oligi viga korvis ja laagris-olid omavahel kokku kinni jäänud ja mingi liugpinna ära söönud jne....ja siis ketas oli ka juba suht peenikeste katetega ja kogu see kupatus oli ühesõnaga pepus
2300 eegune väljaminek ununes koheselt esimest korda kummi vilistades, -samuti ei vajanud enam kahe mehe rammu et sidurit lahutada
siis avastasin, et õhu filter suht umbes juba -pöördusin automaailma -nemad kohe kukkusid ohkima, et ära tule oma ulmekast masinaga neid tüütama -nende imestuseks pakuvad kataloogid 924/944 mudelitele praktiliselt kõikke vaja minevat tehnilist kraami -ja seda audi/volks hindadega -nagu siis teada on 924 2.0 moto audi 1,9 kloon mis saanud kangemad detailid sisse ja kw-d tõstetud tehase andmetel 92 -ni.
kataloog õhufiltrit ei näidanud ja mehed panid juba irwet mille peale mina irwasin vastu, et silma järgi just kui audi 100 2,2 kopsik alla 88 aasta -ja loomulikult oli mul õigus -filter jumala sama,
hind 95eegu
vahetasin siis ära ja auto sai nüüdsest palju rohkem õhku hingamiseks ja see avaldus kohe ka minekus:bounce
kuna Pärnu teed on vägevalt auklikud ja jäik vedrustus minu sõidustiili juures raputab vägevalt siis ka raputas ta alt sumbutaja kinnituse mille peale korralik haljas väljalase ennem pütta vahetult murdus -hääled muutusid muidugi hingematvaks
lasin ära keevitada 150 eegu, erisoovina soovisin meestel rõhku panna kinnitustele, mida nad ka jutu järgi tegid
möödus mõni päev ja sumbutaja kukkus uuesti alt ära tagumise püti kinnituse kohalt -selline lollaks süsteem, et käib vitsaga ümber püti ja siis spets kronsa külge mis omakorda kummipuksidel püsib ju siis see vits sealt kuskilt järele andis -töö läks kordusele -koju aitas sõitta juhuslikult autos olev power teip -millega kiirkorras sai pütt alla kinni tömmatud -oli ikka häbi küll sellise lapitud pornoga sõitta -ilusti kõigile kohe näha
vahepeal sai ka süüde regullitud kuulmise järgi ja auto hakkas nüüd veelgi hooksamalt pöördeid koguma, ennem oli süüde paigas vanade küünalde järgi mis ei olnud kaugeltki mitte sobivad -liiga suure dioodi vahega üle ühe, õige 0,6-0,7
12.06 polnud mul eriti viitsimist midagi teha ja hakkasin salongi paremustama -uus must kunstnahk sai keskkonsoolil vahetatud jne ilu asju tehtud
13 reede aga tänas auto mind tehtud töö eest ja otsustas hommikul, et enam starterit taha ei võta -aru ka ei saa kas viga elektroonikas ja süütelukus(süütelukk oli ka vahetatud asjade nimekirjas 2000km tagasi -aga tegu B varukaga ja sama mis vanematel volkaritel ja audidel, st. teadagi sita kvaliteediga) või suure tõenäosusega ütles starter ise üles
ja nüüd homme hakkan otsast arutama ja mõtlema kuidas ja mis järjekorras ma sellele veale lähene..................
pildid tulevad ka millalgi....aga kujutage ette 100% originaal tehasest veerenud 924 isendit millel ämblikku meenutavad 14\' originaal valukad:lol
rohkem hetkel ei pajata sest muidu ei viitsi keegi enam üldse lugeda -venib igavaks ja pikaks:wow
PORSCHE 924 2,0i,92 kw.v.a.1984, odomeetri näit 170 000km mis võiks ka motot uuride ja üleüldist seisukorda arvates tõele läheneda, -õlikulu puudub, tase pole isegi mitte milli alanenud
-kes on kuulnud porschede ülisuurest benakulust müüte siis see isend selle haiguse all ei põe -linnas hooksa sõidustiiliga 10L/100 le
mnt.- 8 mitte rohkem
Nüüd lühiülevaade omastamisest
Nagu ühe õige projektiga (kui seda võib nii nimetada) ikka on enamus ajast näpud õlised ja pidev rahaline väljaminek on võrdeline uue auto iga kuise liisingu maksena :keersilm
Sai eelnev ökogruiser (MB 190 diisel)maha müüdud ja lootsin suveks bensukale üle minna, kuna tegelikult on juba üks selline hobimasin olemas audi 200tq(ootab hetkel uut turbot) siis ei plaaninud ma mitte osta teist murelast kõrvale
sai siis kuulutusi sirvitud ja silma jäid lõpuks kolm masinat mida ka sõbraga pealinna vaatama sõitsime -kus juures kõik nad olid täpselt ühes hinnas ja loomulikult nagu ühele Eestlasele kohane sai ikka viimased regamise ja sõidu rahad kokku laenatud küll sõbralt, emalt ja õelt:yes -sõelale olid siis jäänud MB w124 -suht kehvas korras endine takso, Honda Accord -see uuem juba ja siis sai ka üht citreon xm-i uudistatud -väga mugav liigelda kui varuosade kättesaadavus ja nende vajadus ajasid mul mõne inimese jutu põhjal isu väga kiirelt ära, peale lõunat olid isendid vaatatud ja positiivseid emotsioone ei tekkinud -lõin lehe lahti ja uurisin edasi -krt ilus ilm oli ka just juhtunud ja sellega seoses tahtsin ikka midagi mis seostuks suvega jne... ja siis ma nägin kuulutust Porsche kohta ja hetke möödudes sõitsin juba kujutelmas Pärnu rannarajoonis muss tümmimas ja juuksed lehvimas -kogemusi mul sellise masinaga oli juba mitmeid -küll õe mehel ja siis tema tuttavatel jne....jne..... ja alati ma mõtlesi, et tuleb ka minu kord sellist omada........no nüüd hakkab see juba elulugu meenutama
ühesõnaga läks ülejäänud tehing nagu saatuse tahtel...kõik sobis
omanik oli vähe vanem mees ja tundus, et on ikka selle masina eest hoolitsenud(vähemalt investeeritud oli megalt) ja müüs ka kuna see tal mõttetult palju seisis ja kasutust ei leidnud -mis keskealise perekonda omava mehe juures arusaadav, välimus kohe ilus libe jne....ahvatlev, käima läks paugust ja töötas nagu peab, lisaks oli autoga kaasas ostu ja tehno dokumendid jne...pahn, samas andis mees kaasa paksu kausta igasugu lehti ja tsekke mis ta kõik on vahetanud ja igasugu diagnostika jutud ja samuti sain kaasa kõik pisemad vahetatud detailid
tund hiljem lehvitasin omanikule rõõmsalt järele ja paari minuti pärast olin sunnitud kohe tõmbama talle kõne, sest auto otsustas mitte käivituda ARK-i ees -ostja õudusunenägu -alles siis tulin maa peale tagasi ja järsku tuli ka mulle meelde, et oot, mida ma ikkagi pidin ostma -pere auto ju, ok, mis tehtud see tehtud, helistasin siis eelmisele omanikule ja ta vuras kohe kohale, istus autosse ja pani masina käima -ütles, et ei tohi gaasipedaali käivitamisel vajutada ja lisaks põles bena tuli mis veenis mind omakorda unustama seda juhtumit -kes teab järsku kütet vähe jne...
OK, unustasin selle probleemi ja sõitsin Pärnu suunas -olin väga rahul, sest polnud siiani veel ühegi 94.seeria isendiga sõitnud mis aukudes ei koliseks nagu naelakast, kõik toimis nagu peab, bensukas käivitus ilusti jne......poolel teel Pärnu üritasin ka korra minekut mille peale tuli teine hoop -sidur libiseb -mitte küll palju aga siiski
ja üldse tundus mulle selle siduri probleem kohe korvis paiknevat -pedaal oli ka raske ja survelaager tegi imelikku häält kohati
jõudsin siis pärnu ja ausalt öeldes olin kokkuvõttes päris rahul -paar asja vaid rikkusid mu tuju -see siduri libisemine ja siis loomulikult et vahest ei tahtnud kohe käivituda
kuskil kuu aega venitasin selle siduri ja käivitamisega -raha oli ka ju viimane sisse pandud ja vajas reloadimist
esimene asi mida kohe nokkisin oli küünalde vahetus -25eegu tk.
läks kohe paremaks natuke -käivitamise viga ei kõrvaldanud
jagaja kaan ja juhtmed olid just vahetatud
libisev sidur suurt veel ei häirinud, kuid vahest vaja ikka pöördesse lasta ja siis loomulikult kohe nagu kummi venitus
sõitsin hommikul kell 10 töökotta ja järgmise päeva pealelõunaks oli masin valmis -tutikas bemmi sidurikorv+tutikas audi siduriketas+tutikas suva survelaager+töö ja kogu summa 2300eegu -ei olegi nii hirmus arvestades tehtud tööde mahtu (kunagi sai alfal sama töö 8K eest tehtud -korv maksis juba 6K)
nagu ma eelpool juba aimasin oligi viga korvis ja laagris-olid omavahel kokku kinni jäänud ja mingi liugpinna ära söönud jne....ja siis ketas oli ka juba suht peenikeste katetega ja kogu see kupatus oli ühesõnaga pepus
2300 eegune väljaminek ununes koheselt esimest korda kummi vilistades, -samuti ei vajanud enam kahe mehe rammu et sidurit lahutada
siis avastasin, et õhu filter suht umbes juba -pöördusin automaailma -nemad kohe kukkusid ohkima, et ära tule oma ulmekast masinaga neid tüütama -nende imestuseks pakuvad kataloogid 924/944 mudelitele praktiliselt kõikke vaja minevat tehnilist kraami -ja seda audi/volks hindadega -nagu siis teada on 924 2.0 moto audi 1,9 kloon mis saanud kangemad detailid sisse ja kw-d tõstetud tehase andmetel 92 -ni.
kataloog õhufiltrit ei näidanud ja mehed panid juba irwet mille peale mina irwasin vastu, et silma järgi just kui audi 100 2,2 kopsik alla 88 aasta -ja loomulikult oli mul õigus -filter jumala sama,
hind 95eegu
vahetasin siis ära ja auto sai nüüdsest palju rohkem õhku hingamiseks ja see avaldus kohe ka minekus:bounce
kuna Pärnu teed on vägevalt auklikud ja jäik vedrustus minu sõidustiili juures raputab vägevalt siis ka raputas ta alt sumbutaja kinnituse mille peale korralik haljas väljalase ennem pütta vahetult murdus -hääled muutusid muidugi hingematvaks
lasin ära keevitada 150 eegu, erisoovina soovisin meestel rõhku panna kinnitustele, mida nad ka jutu järgi tegid
möödus mõni päev ja sumbutaja kukkus uuesti alt ära tagumise püti kinnituse kohalt -selline lollaks süsteem, et käib vitsaga ümber püti ja siis spets kronsa külge mis omakorda kummipuksidel püsib ju siis see vits sealt kuskilt järele andis -töö läks kordusele -koju aitas sõitta juhuslikult autos olev power teip -millega kiirkorras sai pütt alla kinni tömmatud -oli ikka häbi küll sellise lapitud pornoga sõitta -ilusti kõigile kohe näha
vahepeal sai ka süüde regullitud kuulmise järgi ja auto hakkas nüüd veelgi hooksamalt pöördeid koguma, ennem oli süüde paigas vanade küünalde järgi mis ei olnud kaugeltki mitte sobivad -liiga suure dioodi vahega üle ühe, õige 0,6-0,7
12.06 polnud mul eriti viitsimist midagi teha ja hakkasin salongi paremustama -uus must kunstnahk sai keskkonsoolil vahetatud jne ilu asju tehtud
13 reede aga tänas auto mind tehtud töö eest ja otsustas hommikul, et enam starterit taha ei võta -aru ka ei saa kas viga elektroonikas ja süütelukus(süütelukk oli ka vahetatud asjade nimekirjas 2000km tagasi -aga tegu B varukaga ja sama mis vanematel volkaritel ja audidel, st. teadagi sita kvaliteediga) või suure tõenäosusega ütles starter ise üles
ja nüüd homme hakkan otsast arutama ja mõtlema kuidas ja mis järjekorras ma sellele veale lähene..................
pildid tulevad ka millalgi....aga kujutage ette 100% originaal tehasest veerenud 924 isendit millel ämblikku meenutavad 14\' originaal valukad:lol
rohkem hetkel ei pajata sest muidu ei viitsi keegi enam üldse lugeda -venib igavaks ja pikaks:wow