Trahv kiivrita sõidu eest?
#1

Tere,
Oskab keegi öelda, mis on maksimum trahv kiivrita sõidu eest?
Vasta
#2

Sa juba hakkad ette trahviraha koguma?
Eriline lollus ikka, trahv tuleb muidugi vastavalt sellele, mis tujus oled sina ja mis tujus on politseinik.
500m jooksul vaevalt, et keegi sulle maakohas trahvi teeb. 500 m on ju silmaga täitsa haaratav, politseiniku onu märkamisel peata mopeed ja roni maha.

ps: tegelt ei saa küsimuse mõttest ikka aru aga arvatavasti läheb see trahv sulle rohkem maksma kui kiiver ja poeskäik.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#3

Ilma kiivrita ei ..........
Muidugi pead sõitma minnes kiivrit kandama ja see on Sinu enda ohutuse huvides.

:I M Back
Vasta
#4

Kas abimootor jalgrattaga sõites peab kiivrit kandma?Masin ju alla 49 kuubiku?
Vasta
#5

Ka kaevule minnes kanna kiivrit ,sest kullakangid langevad ja valdava enamuse(inimeste)õnnekivid on tellised(mis aegajalt peast mööda tuhisevad).

:I M Back
Vasta
#6

veidi ot, kuid ma käisin paar aastat tagasi Jawa 555-ga 100 m kaugusel poes. Tagasiteel peatas mind politsreipatull, kes oli just samas poes asunud sööklas söömast tulnud. Pika jutuajamise peale öeldi nii, et nüüd lükka mopeed käekõrval koju! Tegelikult oli hoopis mundrimeestel suur uudishimu minu sõiduriista vastu, kuna igapäev sellist enam ei näe!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#7

500m kaugusel poes käimiseks hangi omale kiiver, mida on lihtne kasutada ning mille väljanägemine su reidi kontot alla ei tõmba Big Grin . Ära unusta, et suvalise munakoore kandmine on sama, mis kiivrita sõit. Seda siis põhjusel, et suvaline saast ei kaitse sinu pead ning Eestis liikluseeskirja kohaselt lubatud kiivritel peab olema E tähis kuskil peal (peab vastama standardile). Eelmine aasta sain trahvi, kuna tagaistmel olnud naisterahval polnud kiivrit. Kiiver oli, aga kahjuks lukuga mootorratta küljes kinni ning luku võtmed kodus. Trahv tehti miinimum, mis tegi välja 360 eeku. Maksimum oli vist 3600 aga igatahes üle 3000. Ohtlikkusest veel niipalju, et see kui hästi sina sõita oskad, ei mängi mingit rolli, alati võib leiduda mõni purjus jobu, kes sulle sisse sõidab. Eesti rahvatarkus ütleb - pole pead, pole sittagi!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#8

500m Big Grin . Käi jala siis juba, odavam ja lihtsam Smile .
Vasta
#9

Kas 500 meetri pärast on üldse mõtet mopeedi kuuri alt välja lükata ja käima panna?
Vasta
#10

isandpauk Kirjutas:Ära unusta, et suvalise munakoore kandmine on sama, mis kiivrita sõit. Seda siis põhjusel, et suvaline saast ei kaitse sinu pead ning Eestis liikluseeskirja kohaselt lubatud kiivritel peab olema E tähis kuskil peal (peab vastama standardile).

Mopeediga sõites, nagu siin püstitatud küsimus küsib, on seadus natukene teine momendil. Tuleb kanda kaitsekiivrit. See ei pea olema motokiiver! Kas sul on peas jalgratturi kiiver, vana munakoor, ehitajakiiver jne ei ole seaduse silmis üldse oluline. Peaasi, et miskit on.
Erinevate kiivrite erinevaid kaitsefunktsioone ei hakka kommenteerima kuna see ei puutu antud teemasse.
Vasta
#11

Kas jalgratturitele on hetkel Eestis kiiver kohustuslik?
Vasta
#12

Lihasjõul liikuva jalgratta puhul loomulikult mitte.
Vasta
#13

Mopeedijuhti võib trahvida kuni 600 krooniga, oli kuskil LE-s kirjas.
Vasta
#14

Olen kuulnud mopedistide käest, et esimesel korral (kiivrita sõitmise eest) trahvi ei saa.Heal juhul pääsed hoiatusega.Aga see kõik oleneb sinust endast ja härra politseinikust.
Vasta
#15

Uus seadus kuuldavasti on selline, et politsei ei tohi hakata taga ajama kiivrita juhti, sest kui õnnetus juhtuks, siis jääks politsei süüdi. Ei tea kus on loogika ?

Aga enda põhimõte on see, et pole mõtet ära rikkuda elu, mis on isegi lühikene ( kui aus olla), kasvõi väikesest kõksust, millest võid jääda aju retardiks või üldsegi surma saada. VÄÄRTUSTAGEM ELU !

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#16

Nõustun ficiga, sest endalgi üks tuttav pani matsu bikega ilma kiivrita sõites ja nyyd on voodis, ja ei saa kunagi nema kõndima. Niie t jah kandge kiivrit , kui sõidate, isegi kui kiirused on väiksed, kunagi ei eta kui mõni loll sulle otsasõidab.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#17

Kiiver on Pea...asi !!!


Vasta
#18

TimmThaler Kirjutas:Nõustun ficiga, sest endalgi üks tuttav pani matsu bikega ilma kiivrita sõites ja nyyd on voodis, ja ei saa kunagi nema kõndima. Niie t jah kandge kiivrit , kui sõidate, isegi kui kiirused on väiksed, kunagi ei eta kui mõni loll sulle otsasõidab.

On ikka erinevad asjad: supperplastbike trassil kiunumas ja mopo külateel pörramas
Ma peaks ikka väga "erilises staadiumis" olema, et külateel võrriga sõites kiivrit kannaks... Kui kõrvad kaetud, kust ma tean, kustkohast keegi hull tulla võib???

loll on loll olla.
Vasta
#19

Kas kiivrita sõita soovija muretseb selle pärast, et tuules lehvivad juuksed avaldaksid vastassugupoolele tõhusamat mõju kui kohmakas turvavarustus?

Minu jaoks on kiiver kohustuslik STIILIielement kaherattaliste mootorsõidukite juures. Turvalisusefaktor lisandub sellele.
Vasta
#20

indrek Kirjutas:Kas kiivrita sõita soovija muretseb selle pärast, et tuules lehvivad juuksed avaldaksid vastassugupoolele tõhusamat mõju kui kohmakas turvavarustus?

Vat sihuke lugu, et minu juuksed lehviksivad tuules ka kiivri pääs olles.Wink ja võrriga sõites miskised sugulised poolused ka väga ei eruta.
Ma ei pidanudki silmas tsikliga kimamist. Võrriga üksinda tasapisi metsateel kulgemine tähendab mo meelest pigem looduse nautlemist....
Tõmba prooviks kott pähe ja mine loomaaeda või botaanikaaeda, millise elamuse saad..?

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne