Kuidas minu Volgast sai takso
#1

    Surfates sõbralikul Volgaseltsi koduleheküljel avastasin enda auto. Sellest rõõm oleks jäänud minu jaoks poolikuks, kui autopildi alla poleks lisatud pealkiri:
(Pilt 3) Taksomudel pärast embleemide eemaldamist "tsiviilkasutuses"

Siinkohal olgu öeldud, et taksomudeliks saamiseks ,pidi minu Volga samuti läbima antenni eemaldamise ning selle auki kinnikeevitamise proseduuri, kuna taksodel antenni polnud. Tõsi, tegi see keegi minule tundmata isik photoshopis.
Reaalelus, on aga see et antenn on autokatusel olnud juba 46 aastat ning ühegi päeva see pole taksona töötanud.

Tervitan Volgaseltsi tegelasi eesotsas Sm.Taskuga ning teatan et peale mõningaid lihtsaid kombinatsioone võib minu Volgast saada samuti kiirabi ja kabriolett.

Volgadega saate tutvuda siit:
http://www.volga.ee/modules.php?name=Con...page&pid=8

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

    Igaks juhuks, postitan samal ajal ning samas kohas minu tehtud piltiSmile
Leidke mõni väike erinevusSmile))

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#3

denis23 Kirjutas:Reaalelus, on aga see et antenn on autokatusel olnud juba 46 aastat ning ühegi päeva see pole taksona töötanud.

Reaalsus on ka see, et pärast Kurtna laata hõiskasid sa siin soodsalt soetatud taksomeetritest. Eks mõni takso taastaja nüüd kadedusest tegi. Nii mõnigi kord on olnud juttu, et olematu hinna korral ostetakse osasid, mis mõne teise jaoks oleksid hädavajalikud. Ka mina oleksin võinud sealt kastist taksomeetri kaasa võtta, aga võtsin puuduoleva Volga raadio esipaneeli.
Mina võin omalt poolt pildi jaoks anda virtuaalse taksoruudustiku koos kolonninumbriga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#4

   


ma ei saanud aru sellest kuidas see teema puudutab minu auto pilti töötlemist. aga see selleks.

kui on soovi arutada eetilisuse teemat, siis palun.
Eelkõige ostsin kaks tk. need taksomeetre, nagu sa pildist näed.

Üks , mis on originaalne M21 taksi taksomeeter andsin sama hinnaga edasi oma lätlasest sõbrale, kuna tema väidab et taastab 21 volga taksot ja millegipärast usun teda. Ei oska kommenteerida, igatahes selle hind oli 1000 eek ning müügis see vedeles vähemalt 3 laada järjest.
Teine taksomeeter jääb minule. selle kere konfiguratsioon selline et 100% võin öelda et see ei olnud takso erimudeli küljes, kuna orig. takso esipaneeli sisse see ei mahu. Samuti puudub sellel vedru võti mille abiga lotakse seisutundi. Nii et ei tea kus see varem oli. Samas kast on olnud peaaegu 100% volga küljes, kuna see sobib volga paneeli alla nagu rusikas silmaauku. Igatahes, kast värvitakse üle ning seade läheb minu auto külge.

Ja kui kellegile seda vaja rohkem kui minule - las see keegi siis võtab minuga ühendus ning räägib et talle seda asja vaja on. Millegipärast mina arvan et spidomeetre siin eestis on säilinud kordades rohkem kui autosid mida taastatakse taksona. Aga eks näeb.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#5

Juhin tähelepanu asjaolule, et iga taksotaastaja ei pääse virtuaalse volgaseinalehe mudelite rubriiki ülesseatud fotosid nö. töötlema, vaid seda saavad teha vastavaid õigusi ja oskusi omavad volgaseinalehe operaatorid, administraatorid ja moderaatorid. Küll aga on võimalik, et iga eelpool nimetatud ametioskusi omav isik hakkab soovi korral taksotaastajaks!
Pealegi on kõigile teada fakt, et igasugune käeline tegevus rahustab inimloomust ja see kuluks marjaks ära üldjuhul kõikidele siinsetele (närvid läbi) noortele ja vanadele vanatehnikahuvilistele, kui Valdo, Piibur, Sirk, PlyVal, Eberhard ja veel mõned, kes siin ei kirjuta, välja arvata.

Lugupidamisega
Sm. Tasku
käin iga päev internetis
ostan ja müün odavalt ja kallilt varuosi
Vasta
#6

denis23 Kirjutas:Teine taksomeeter jääb minule. selle kere konfiguratsioon selline et 100% võin öelda et see ei olnud takso erimudeli küljes, kuna orig. takso esipaneeli sisse see ei mahu. Samuti puudub sellel vedru võti mille abiga lotakse seisutundi. Nii et ei tea kus see varem oli. Samas kast on olnud peaaegu 100% volga küljes, kuna see sobib volga paneeli alla nagu rusikas silmaauku. Igatahes, kast värvitakse üle ning seade läheb minu auto külge.

Kas taksomeetril on ka kusagile korpusesse sissepressitud valmistamise daatum, Gost vms. ja millise rahalise astmega loeb ehk taksomeetri sisselülimisel kui suur on sõidualustustasu?
Vasta
#7

mõlemal on birkad küljes.

halli värvi on 1955a. nr 3718 Tartu tehas, tüüp TA49
sõidualustamistasu on 10 kop

teine on 1959, nr 2696, samuti Tartu tehas, tüüp TA49B1
sõidualustamistasu ei ole

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#8

Smile))) Aarne, kas teie panite seda pilti alles praegu peale seda kui ma endale taksomeetri ostsin? aga siis leidke minule rohelise tuli ning teeme siis mu volgast päris takso. Seda enam et 1960 mudelil olnud eraldi istmesid ning nagu sa näed ei pidanud takso üldse erikerega olema.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#9

Vaadates volgalehe Gaz-21 mudelitutvustuse teemast, siis see on toimetatud 16.11.2004a. ja loomulikult vahepeal uuendatud aga kindlasti mitte väga hiljuti!
Vasta
#10

MTJ juhataja Kirjutas:Nii mõnigi kord on olnud juttu, et olematu hinna korral ostetakse osasid, mis mõne teise jaoks oleksid hädavajalikud.

Igaüks peab nüüdsest avaldama nimekirja asjadest, mida ta arvab, endal rohkem vaja minevat kui mõnel teisel ja selletõttu teised neid ilma tema loata osta ei tohi!
Vasta
#11

Sm. Tasku Kirjutas:Pealegi on kõigile teada fakt, et igasugune käeline tegevus rahustab inimloomust ja see kuluks marjaks ära üldjuhul kõikidele siinsetele (närvid läbi) noortele ja vanadele vanatehnikahuvilistele, kui Valdo, Piibur, Sirk, PlyVal, Eberhard ja veel mõned, kes siin ei kirjuta, välja arvata.

Kurb, kui Valdol, Piiburil,Sirk&Co-l on närvid nii läbi, et neile isegi käeline tegevus enam aita. Tore. et ennast säält nimistust ei leidnud, seega võtsin inimhingede asjatundjat kuulda ja seadsin sammud skanneri juurde. Teie teemasse kaustik pealkirjaga GAZ21R plastdetailid (koos dimensioonidega) saab lähema tunni jooksul veebi üles seatud. Järge ootab 21R tehnilised kummidetailid koos dimensioonidega. Kuhu, seda teavad need, kellel käed veel ei värise...

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#12

Austatud denis23.

Kultuur kuulub rahvale. Mina tegin teie autost takso. Ise, oma vastutusel ja kaine peaga. Seda põhjusel, et see oli ainus minu pildiarhiivis olnud komplektne ja korralik II seeria Gaz 21, millel oli kere värvi esivõre ja polnud kapotil sõralist metslooma. Samas oli vaja nooremate põlvkondade jaoks selget illustratiivset materjali, missugune taksomudel väljast oli.

Volgalehe toimetajana arvan, et niisugust infolehte on väga vaja Volga ajaloo selgitamisel. Selleks, et esitada materjali korrektsena, olen paljudel juhtudel fotosid arvutiga töödelnud, et saaks jutu kõrvale võimalikult autentse pildi kirjeldatud mudelist. Selleks, et mitte solvata auto omanikku sai foto muudetud võimalikult anonüümseks ja autol eemaldatud ka numbrimärgid. Kui see Teid häirib, siis võin pildi maha võtta. Samas leian enda autost päris mitmel Vene lehel fotosid, mis on Volgalehelt võetud ja kus temast on tehtud V8 mootoriga Gaz 2434. Mind isiklikult see ei sega.

Ma ei tahaks kuulda loenguid autorikaitset ja eetilistest normidest. Lihtsalt öelge, kas võtan maha või mitte.

Martin

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#13

Mina ei võtaks maha, ma miskipärast arvan, et denis ka ei sooviks seda. Lugesin tema algupärase teempüstituse viis korda läbi. Ei tuvastanud oma arust, et ta nüüd hirmus kuri oleks olnud. Järgnevad seltsimehed lõid minu arust vile üles. Ja tundub, et tema mure tõttu lõhkekehadest Tagadil, mis oli alles kuum teema, (julgen tunnistada, et jagan tema muret ja ei jaga oponentide mõningast sujuvat silmakinnipigistamise taktikat=silmakirjalikkus) sai temast järjekordne peksukott, kellele on jube hea omistada "närvid läbi" marakratti tiitel. Ülekohtuselt, arvan mina.
Ja täpselt sama sooja alatooniga nagu teemaalgatus tuli nüüd ka vastus. Igati positiivses keelepruugis ja korrektse suhtumisega. Austus siinkohal mõlemale.Võib-olla tasuks märkida foto juurde, et tegemist montaashiga?
Ehk saate kaubale.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#14

Mul ei ole võimalik terve päeva internetis möllata aga denis23 poolt algatud teemas: kuidas minu Volgast sai takso, ta küll ei muretse lõhkekehade pärast Tagadil, vaid kirjeldab hoopis lõbusat seika, kui oma auto virtuaalses seinalehes nö. ära tundis.
Üritaks püsida ikka konkreetses teemas ja lõhkekehade pärast muretseda näiteks restauraatorite päeva teemas.
Vasta
#15

Lugupeetud Martin_R,
ma arvan et võid minule sina öelda, nagu päriseluski.

Ega minul on ju hea meel et minu auto kuskil rahvale näidatud, eriti kui see on Volgaseltsi kodukas.
Mina absoluutselt ei näe probleemi selles et seda auto serveeritakse taksona ning selle nimel on ka teatud photoshopi toimingud tehtud

Sorry, et sellest pole kirjutanud Volgaseltsi foorumis, aga seal regamise protseduur on minu jaoks kahjuks liiga keeruline, nii et tegin teema siia.

Aga hoiatan sind, et n.n. "tilk" mis on olnud taksode kapoti peal ja see mis minul on erinevad. Minul on see käsitsi freesitud ja kroomitud, aga taksodel oli mingist hallist metallist valatud (tina??) ja värvimata. Nii et eksperimendi puhtuse nimel võiks seda ka muuta siis.

Ega ma üldse ei olnud kuri ega närv, pigem vastupidi tõstsite minu tuju


--------------------------------------------------------------------------------

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#16

denis23 Kirjutas:Ega ma üldse ei olnud kuri ega närv, pigem vastupidi tõstsite minu tuju

QED

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#17

denis23 Kirjutas:aga siis leidke minule rohelise tuli
Täiesti ehtne ja absoluutselt kasutamata roheline tuli on olemas ja võimalik on vahetuskaup: vastu sooviks Gaz 12 õhufiltri ühenduskanalit (võib olla kasutatud) mis on tähistatud skeemil numbriga 2 http://www.album.ee/node/10983498/50047018

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#18

denis23 Kirjutas:Mina absoluutselt ei näe probleemi selles et seda auto serveeritakse taksona ning selle nimel on ka teatud photoshopi toimingud tehtud


--------------------------------------------------------------------------------

Asi klaar. Teinekord võtavad autoomanikud nende auto esitlemist kusagil seinalehel väga isiklikult. Aga rohelise takso tule võib ka minu käest saada. Kirjuta martin@volga.ee kui huvi on.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#19

Tunnistan oma tagasihoidliku osalust Volga taksoks edasisel kujunemisel, nimelt vajaliku elemendi-taksomeetri hankis teema algataja minu käest tingimusel, et see hakkab kaunistama tema olemasolevat Volgataksot.Igatahes, jõudu.

220326
Vasta
#20

nojah...hakkab siis kujundamaSmile
praegu on plaanis taksoometri värvida halliks ning rohelist tuld leida

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne