Uus pilt: see tarbesõiduk jõudis oma pika karjääri jooksul ka marki vahetada, kuid väljaspool oma sünnimaad kuigivõrd tuntust ei kogunud. Selle auto järglane on aga hästi tuntud paljudes maades, ka meil.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Jah, see ta tõesti on. Kaubikut DKW F1000 toodeti Hispaanias firmas IMOSA alates 1963. Järgmisest aastast oli lisaks kolmesilindrilisele kahetaktilisele valikus ka Mercedese diisel. Alates 1975 hakkas ka auto kandma Mercedese firmamärki. 80-ndatel asendati F1000 (kandis küll selleks ajaks juba nime N1300) uue mudeliga MB 100, mis ka meil hästi tuntud. Hoolimata täiesti muutunud välimusest on MB 100 konstruktsioonist üksjagu pärit eelkäijalt. Ka MB 100 eluiga oli pikk, pärast tootmise lõpetamist Hispaanias jätkus see Koreas ja võimalik, et kusagil Hiinas jätkub valmistamine praegugi.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
See on selle riigi esimene ja seni viimane katse valmistada iseprojekteeritud nö. "rahva-auto". Riigist on tulnud näiteks andekaid võimlejaid. 3-silindrise mootoriga.
Tegu siis aparaadiga nimega Malaxa ja pärit see Rumeeniast (Daciad teadupärast ju kõik nii kuuekümnendatel kui ka kahetuhandendatel Renault' mõjutustega tehtud).