Kuna veebruar koputab uksele, siis oli viimane aeg oma mustale muhule hääled sisse ajada. Käima läks teine suht kenasti ja proovisõit sai kah tehtud. Suverehvid toimisid jää peal suurepäraselt, seda suuresti tänu "vaese mehe veojõukontrollile" ehk mootorile, mil vöimsust 13kW.
Miilitsa pärast peab vist miskit kiviajast pärit talverehvi moodi asjad alla panema, loodan, et pidamine väga palju hullemaks lähe. Kui kellelgi on pakkuda 135/80 vöi 145/70R12 naastrehve, siis üks paar kuluks ära küll. Eelmisel talirallil oli tänu liiga kõrgetele papudele ikka palju tegemist, et rehvi poolt esikoopa pahupidi pööratud servi tagasi taguda. Sel aastal vast teed siledamad.
Möödunud aasta talveralli 20km-l pooleks läinud ja samas ka uuesti kokku keevitatud tagumine õõtshark pidas kenasti ka suveralli vastu. Kuid rohkem küll sellega enam ei julge (kallis kaasa ju peal), loodan, et uued õõtsad jõuavad ikka õigeaegselt kohale. Katkise õõtshargiga sõitmise tulemusel on purunenud ka nn al-kummist poolteljeliigend.
Päev enne suverallit tükkideks lennanud esilaagri asemele sai tol hetkel kohalikust kaubandusvõrgust leitud parim võimalikest ehk 1mm väiksema läbimõõduga laager. Nüüdseks hakkab seda puuduvat vahet täitnud õllepurgi plekk väsimuse tundemärke ilmutama.
Seega vahetusse kõigi rataste laagrid, piduriklotsid, tagaõõtsad ja veel 9 väiksemat vidinat. Ülejäänud 47 puudust kuulub likvideerimisele aja möödudes.
Loodan, et kere veel sel rallil pooleks ei lähe, keevitus sai juba peale tõstetud