Panen veel mittetasunud ennast reganud osalejate südamele, et teatage, kui te ei plaani osaleda või kandke raha üle. Esmaspäeva hommikul tõmban julmalt joone alla ja teatan mõlemasse söögi- ja ajaveetmispunkti lõpliku inimeste arvu!
Kuna meie (kõik vabatahtlikud) teeme seda puhtalt oma ja Teie rõõmuks ning mingeid kasumeid ei taotle, siis ei ole kunagi ka häbenenud selgitada, millest osalustasu koosneb ja umbes mida ja millele kulub. Et kui meie enam ei suuda-viitsi-taha teha, siis uutel tegijatel oleks asi selge, kas neil ikka leidub tahtmist samadel tingimustel asja teha. See on lihtsalt näiteks ja üldse mitte virisemiseks, sest
me oleme selle täiesti vabatahtlikult ette võtnud ja sellised numbrid välja öelnud.
Lihtsalt inimesed tavaliselt ei mõtle sedapidi. Ei saagi mõelda, kui pole kogemust. Kui aus olla, siis ehmatasin ise ka! Näiteks selline fakt: Talveralli rajaauto ja mõõtevahend ning üks kohtunikeauto on kõik 6 aastat olnud meie Sitikas. Selle ajaga on odomeetrile lisaks kerinud 100 000 km, millest 10 000 km ehk 10% on puhas Talverallide tegemine!!!
375 krooni per inimene koosneb kahest osast:
1) 200 krooni täpselt kulub kahe söögikorra ja õhtuse peo kinnimaksmisele.
2) 175 krooni iga inimese pealt jääb 2-päevase lõbustuse korraldamisele: raja tegemisele (hetkeseisuga meie Tiinaga sõitnud u.1700 km ja "veetnud autos aega" 50 tundi ehk 100 töötundi ja Aavo koos sõbraga 500 km/ 12 tundi ehk 24 töötundi.), 120 komplekti legendiraamatute (koostamine arvutis 10 tundi koos Juhendiga) ja numbrimärkide (Sergei aeg kujundamisele ja iga numbri eraldi faili tegemisele ka päris palju tunde, ütleme ka 10) trükiks, vajadusel rajamärgistuse soetamisele, 10 kohtuniku (12-tunnine tööpäev ehk 120 töötundi) söökide ja ka ööbimise kinnimaksmisele, viie kohtunikuauto (kokku 2000 km) bensiinile, tagavaranumbrite ja legendiraamatute trükile ning AUHINDADELE! Edasi oskab igaüks ise arvutada.
Kui Talveralli saab mõeldud kujul läbi, siis on korralduslik numbriline seis paraja reservatsiooniga selline: läbi sõidetakse min. 4200 km ja töötunde inimeste vabast ajast ja vabast tahtest kulub vähemalt 270. Lisaks tuleb siia Janeki ja sõprade töötunnid, kes Võhmas katsete tegemisega on seotud.
Ehk suure võimalusena on need numbrid lõpuks 4500 km ja 300 töötundi. Not bad