selline värk on, et kui mootor töötab ja paned käigu sisse ja lahutad sidurit, siis masin liigub kuigi ei tohiks st. sidur ei lahuta, oled kuulnud, et seda saab reguleerida, aga seda ma ei kust seda saab teha. ehk keegi spetsalist jagaks infi palun:keersilm
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Miks peaks, kui sidur ei lahuta, siis trossi veel lõdvemaks laskma?
kontrolli kas trossikiud on kõik terved; keera sidurit peale
trossid eriti mopil lähevad väga kergelt puru
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
kirjelda oma probleemi täpsemalt...kas üldse ei lahuta või jääb lihtsalt kerge vedu peale...
ok, lahutan sidurit, k2ik sisse, liigub, aga aeglaselt u. 2km/h, lasen siduri lahti v6tab ilusti pöörded üles ja s6idab hästi, sõidu ajal ma eriti sidurit ei kasuta sest tee, mille peal ma sõidan on 90kraadiste kurvidega, libe,
aga seda ma tean et kui lahutad sidurit siis ei tohiks liikuda
to raigo: mul läheb kohapealt edasi kyll, aga kui sa lahutad sidurit siis ei tohiks ju mopp liikuda v6i mis?:???
muidu näeb ta ise välja selline kui kedagi huvitab:
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Originaalvärv?
Vahetame Stella 1992,vastu?:keersilm
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Sinu kirjelduse järgi lihtsalt ei lahuta korralikult... järelikult ei saa olla viga ketaste kleepumises. Keera natukene trossi pingutust juurde ja probleem peaks olema lahendatud. Kuigi, ega väha korralikult mopeedi sidurit lahutama ei saagi... sest kui liiga peale keerad võib jälle libisemisprobleem tulla...
Aga sidurit ei ole selle diagnoosi puhul, mis Sul on, mõtet küll lahti kiskuma hakata!
Õli kontrolli kindlasti ära- muidu lased käigukasti kokku...
Mopeedi käigukasti tuleb panna kindlasti 4T mootorrattaõli (see on mõeldud spetsiaalselt märgsiduriga masinatele), mittemingiljuhul suvalist autoõli - sellest need siduriprobleemid tavaliselt tulevadki.
Kuna Sa ei tea, mis õli sul masinas on tee nii - keera alumne kruvi ära ja lase käigukast tühjaks (tavaliselt nõrgub päris kaua). Pane alumine kork alla tagasi ja keera ära külgmine kruvi (õli nivooauk). Siis vala sisse uus, korralik ja õige õli, niikaua kuni külgmisest kruviaugust hakkab õli immitsema. Siis pane see külgmine kruvi ja pealmine kork ilusasti oma kohale ja peaks tehtud olema. Reguleeri sidur (trossist). Käivita mootor ja tee 5-10 sidurilahutust ja sõida umbes 1km. Vajadusel reguleeri sidur uuesti, kuna selle aja peale peaks juba uus õli olema jõudnud ilusasti igalepoole ja ka ketaste vahele. Ja ongi valmis!
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
[/quote] ... aga seda ta t2pselt kyll ei öelnud, et siduri 6li pole [/quote]
sidur ja käigukast on samas õlis...
;-)
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
natukene offtopic aga palun, targad nõuandjad, nagu te siin enamus olete - kirjutage profiili ka oma sünniaasta!
Siis on nagu vaestel nõuküsijatel ka aru saada, kes millestka ka midagi teab ja keda on mõtet tõsiselt võtta!
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
hmm... kas tõesti sünniaasta määrab kõik? mõni võib küll piisavalt kaua siin maailmas elada, aga mõniasi on tal siiski veel teadmata.. mida võibolla mõni noorem teab...
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
ega ma ei väidagi, et vanus ALATI midagi loeb... aga ei leia ka mingit põhjust, miks ei peaks profiilis sünniaasta kirjas olema.
Väemalt saaks kohe profiili järgi välistada õpetused a\'la \"puuri väike auk kolvi keskele, hakkab paremini liikuma...\"
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
okei selles olen küll nõus jah suga..
peace
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]