m 412 ja 2140 keredetailide vahetatavus
#1

Kas m 412 uksed ja kapott sobivad 2140le
Vasta
#2

Kapott kindlasti ei sobi . Uksed peaks minema kui just välispleki vurf vähe vale ei ole.
Vasta
#3

vurf vast ei ole, aga lingiaugud kindlasti.
Vasta
#4

KAPOTT PEAKS MINEMA KÜLL JU?
aint teistsugune näeb välja
kinnitused peaksid olema 40l ju 12 omad aint suts modernsema välimusega
Vasta
#5

Kapott erineb juba oma välimuselt ja mõõtudelt. Maal vedelesid mõlemad kõrvuti ja mõõtude vahe oli silmaga nähtav. Uste kohapealt ei oska nagu öelda, aga kahtlen pisut (just mõõtudelt) et ilma ümber ehituseta sobivad kuna autod välimuselt suht erinevad.

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#6

Uksed peaks raudselt passima. Nähtud küll j a küll selliseid aretisi, millel osa uksi ühe ja osa teise masina omad Toungue (2140 kere on ju sama, mis 412-l, lihtsalt teised tiivad, esi-ja tagapaneel ning veel mõned väiksemad pudinad külge pandud).
Vasta
#7

Kapott ei lähe, kuna esimene põll ka erinev ja hingede asukoht, nägin ise vaeva kui pirukale 2140 esiosa külge panin.
Vasta
#8

Aga kuidas on 408 ja 412
kas vahe ainult tuledes ja iluvõres?:???
Vasta
#9

No 408-l on tagatiivad teistsugused ja tagapaneel... Pagasnikuluugi koha pealt ei julge igaks juhuks sõna võtta.
Vasta
#10

KAS408t 412ne MOTOGA KA ON?
Vasta
#11

on kyll... 408 \"Elite\" oli selline... Eest nelja tulega ja väga stiilne masin
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: zazik
on kyll... 408 \"Elite\" oli selline... Eest nelja tulega ja väga stiilne masin

Paluks viidet infoallikale.

p,
teab, et tehasest tulid välja 412 kerega 408-d (408 IE-ks nimetati), aga mitte vastupidist varianti.
Vasta
#13

Mina küll ühtegi 408 eitea mis oleks tehasest 412 mootoriga. kui tuli võimsam mootor siis tuli ka uus kere markeering (412).
Küll olen aga näinud ise peale pandud 412 mootoriga 408
Vasta
#14

Ma seda mõtlesingi, et kas annab mootorit
ümber panna.
Kas see toob lisaks ARKiga läbirääkimise kaasa ka suure ehitamise?
või on see vahetamise töö? :???
Vasta
#15

ei ole vaja midagi ümberregistreerida.
Vasta
#16

Mismoodi pole vaja :???
mootori suurus, võimsusja kaalju kasvab üle lubatud piiri
408 moto=45hj ja 1,3l vist
412 moto=75HJ ja 1,5l
ehk45+30%=58,5hj
Vasta
#17

Vanasti kui pandi teine mootor tuli ümber registreerida. Tuli paigaldada ka vaakumvõimendi piduritele.
Praegu ei tea. Registreerida tuleb ikka ringi vist. Kubatuur ju teine ja hobujõud.
Vasta
#18

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ummi
KAS408t 412ne MOTOGA KA ON?

Kui on ise installitud Toungue

Vanasti võis uuema modifikatsiooni mootori sisuliselt vabalt peale tõsta, nii pandi ka M408 mootoreid näiteks M401 jt. mudelitele. Sellepärast eriti keegi ei õiendagi, kui TÜV puhul nähakse, et M408 on 412 mootoriga...

Volgadega sama lugu...
Vasta
#19

Ma küll täpselt ei tea, aga kas esimesed 412-d ei olnud mitte 408 kerega?Nt. mängufilmis \"Briljantkäsi\" ütleb üks tegelane, et ta ostis uue \"Moskvitch 412\"-e, aga siis kui seda autot näitab on see ju 408.
Vasta
#20

408 on siiski 50 hj (37 kW). Aga 2140 ja 412 paljud keredetailid on vahetatavad, pagasniku luuk ja kapott teineteise tiibadega kokku ei sobi, aga klaasid ja uksed võib ühe auto küljest teise peale ringi tõsta. Nägin ise ühte 412, millel oli 2140 nina ja uksed, aga muidu 412 kere (tagatiibadel polnud väljatõmbeavasid, tagatuled ka 412). Võis muidugi olla ka 412 tagaotsaga 2140... Mine võta kinni. Aga esimesed 412-d erinesid 408-st vaid mootori ja käigukasti poolest...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne