kaubik ei lähe käima...
#1

kaubik ei lähe käima...

tervist!
suure külmaga tõmbas siduri jäässe, nüüd sain siduri lahti ja auto enam käima ei lähe! samuti ei lähe ka eelsüüte märguande tuluke põlema enam!
kontrollisin:
eelsüüteküünlad: KORRAS! lähevad kenasti punaseks!
küte tuleb ka peale!
kontrollisin ka armatuuri pirni üle, see oli korras! aga käima ikka ei lähe,isegi ei luba! akus powerit küll!
mis edasi teha ??
tegu siis 91a mb 100d kaubikuga! 2.4L mootor!
soojendasin ka kuumaõhu püstoliga pumpa ja karterit ja pihusteid,ikka mite midagi!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#2

Keera pihustil kütusetoru lahti ja anna starterit kui torust kütet tuleb siis peaks pumba pool korras olema ja kala elektri poolel.Keera küünal maha ja ühenda küünla kere massiga ning süüde sisse siis näed kas ja kui punaseks küünlad lähevad.Kui küünal juba maas siis näed ära kui mitme sekundiga küünal punaseks läheb,küünal peale ja viid akult otse voolu küünaldele,annad loetud sekundite jagu voolu peale(küünlad punaseks)ja starterit ja mootor käib.
Vasta
#3

Kas tollel mersul siis pole nii, et kui süüte sisse keerad ja eelsüüte tuluke ei põle, siis on üks/mitu küünaldest läbi??
Vasta
#4

(10-01-2010, 19:14 PM)TOP Secret Kirjutas:  Kas tollel mersul siis pole nii, et kui süüte sisse keerad ja eelsüüte tuluke ei põle, siis on üks/mitu küünaldest läbi??

sellel mersul siis iga küünla jaoks läheb oma juhe! nii,kiskusin küülad maha ja panin mootorisse massi, kõik küünlad läksid ilusti punaseks!

homme proovon seda muska soovitatud varjanti!

RE: kaubik ei lähe käima...
Keera pihustil kütusetoru lahti ja anna starterit kui torust kütet tuleb siis peaks pumba pool korras olema ja kala elektri poolel.Keera küünal maha ja ühenda küünla kere massiga ning süüde sisse siis näed kas ja kui punaseks küünlad lähevad.Kui küünal juba maas siis näed ära kui mitme sekundiga küünal punaseks läheb,küünal peale ja viid akult otse voolu küünaldele,annad loetud sekundite jagu voolu peale(küünlad punaseks)ja starterit ja mootor käib.

arvad,et kui aku pealt otse panen siis läheb paremini w?

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#5

arvad,et kui aku pealt otse panen siis läheb paremini w?
[/quote]

Kui küünalde aju on saba maha pannud siis küünlad punaseks ei lähegi.Mul 86a nissanil oli analoogne jama aastat 6tagasi,sõit jäi tegemata-mootor ei käivitunud kuna küünlad külmad(aju peetis).Tookord lendas see aju suure kaarega metsa,selle asemele taastuva asendiga lüliti ja lisa küünal armatuuril.Nupust annan küünaldele seni voolu kui küünal punane ja siis starterit.Minu põhimõte-mida vähem elektroonikat seda vähem peavalu.
Küünalde korrasolekut saad kontrollida ilma maha monteerimata.Võtad plussjuhtme lahti ,akult otse juhtmega vool peale kui tekib säde ühendamisel siis küünal korras kui ei siis peetis.Saab ka testriga kui tester olemas.
Vasta
#6

Kas millegiga tõmmata ei anna? Ise pakun, et kütusega on mingi probleem, vb vesi sees vms.
Vasta
#7

(10-01-2010, 20:18 PM)siim006 Kirjutas:  Kas millegiga tõmmata ei anna? Ise pakun, et kütusega on mingi probleem, vb vesi sees vms.


no nende suurte k[lmadega mis siin oli -25- -31 seisis mitu päeva!, lasin eelsüüte ära ja käis poolest pöördest! niikui see tuluke enam ei süttind süüdet keerates nii enam käima ei lähe! samas kui süüte sisse keeran siis eelsüüteküünaldele vool peale tuleb! kütus on võetud statoilist! ja proovisin ka kõige lihtsamat moodi,kanitrist,ikka ei miskit! omme proovin siis otse akult!

et võtan aku +i pealt juhtme ja panen kõigile 4le küünlale korra kõlge,kui säristab siis on küünal korras? ok omme proovin seda! mingi jama peab olema,sest armatuuri pirn on korras,aga eelsüüde tuluke ei tööta!
eks vean siis juhtme otse akust ja lüliti vahele!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#8

(10-01-2010, 20:40 PM)taurusx Kirjutas:  ...aga eelsüüde tuluke ei tööta!
eks vean siis juhtme otse akust ja lüliti vahele!
Oot, oot. Kui sa ütlesid, et küünlad läksid punaseks, miks siis veel vägistama hakkad. Äkki ajad seal midagi täitsa hukka.
Vanade diislitega võis igasugust kinu teha, panna igast lüliteid ja topkat. Uute asjadega teistmoodu see asi.
Ütled ju, et kui tuli ei põlenud enam, käima ka ei lähe. Viga ikka kusagil elektris. Kui vool ei jõua armatuuri pirni peale, siis on võimalus, et ei jõua ka küttepumba klemmi peale. Seal siis pidevalt väljasuretamise asend - kudamoodu ta siis käima saab minna?
Mõtle ikka ennem kenasti, kui midagi tegema hakkad. Ega need foorumi soovitajad sul uusi osi ostma ei tule. Ära mette loodagid. Toungue
Vasta
#9

(10-01-2010, 20:53 PM)motamees Kirjutas:  
(10-01-2010, 20:40 PM)taurusx Kirjutas:  ...aga eelsüüde tuluke ei tööta!
eks vean siis juhtme otse akust ja lüliti vahele!
Oot, oot. Kui sa ütlesid, et küünlad läksid punaseks, miks siis veel vägistama hakkad. Äkki ajad seal midagi täitsa hukka.
Vanade diislitega võis igasugust kinu teha, panna igast lüliteid ja topkat. Uute asjadega teistmoodu see asi.
Ütled ju, et kui tuli ei põlenud enam, käima ka ei lähe. Viga ikka kusagil elektris. Kui vool ei jõua armatuuri pirni peale, siis on võimalus, et ei jõua ka küttepumba klemmi peale. Seal siis pidevalt väljasuretamise asend - kudamoodu ta siis käima saab minna?
Mõtle ikka ennem kenasti, kui midagi tegema hakkad. Ega need foorumi soovitajad sul uusi osi ostma ei tule. Ära mette loodagid. Toungue

elekter jõuab pumpa! kui süüte sisse panen,siis suretus klapp tõuseb üles,kui välja,siis langeb alla suretus asendisse tagasi! pump ja küünlad ja kütte peale saamine,olid esimesed asjad mida kontrollisin! enda mõistus on otsas,seepärast küsingi Big Grin filtrid said ka alles vahetatud,ei usu et pihustid nii umbes,et ei anna kütet läbi ?!

no aga kui keeran ühe pumbast tuleva diisli toru pihusti otsast lahti ja sealt diislit tuleb,kas siis on pumba elekter korras?
krt diislitega pole ennem sellist streikivat kokkupuudet olnud ..

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#10

(10-01-2010, 21:34 PM)taurusx Kirjutas:  
(10-01-2010, 20:53 PM)motamees Kirjutas:  
(10-01-2010, 20:40 PM)taurusx Kirjutas:  ...aga eelsüüde tuluke ei tööta!
eks vean siis juhtme otse akust ja lüliti vahele!
Oot, oot. Kui sa ütlesid, et küünlad läksid punaseks, miks siis veel vägistama hakkad. Äkki ajad seal midagi täitsa hukka.
Vanade diislitega võis igasugust kinu teha, panna igast lüliteid ja topkat. Uute asjadega teistmoodu see asi.
Ütled ju, et kui tuli ei põlenud enam, käima ka ei lähe. Viga ikka kusagil elektris. Kui vool ei jõua armatuuri pirni peale, siis on võimalus, et ei jõua ka küttepumba klemmi peale. Seal siis pidevalt väljasuretamise asend - kudamoodu ta siis käima saab minna?
Mõtle ikka ennem kenasti, kui midagi tegema hakkad. Ega need foorumi soovitajad sul uusi osi ostma ei tule. Ära mette loodagid. Toungue

elekter jõuab pumpa! kui süüte sisse panen,siis suretus klapp tõuseb üles,kui välja,siis langeb alla suretus asendisse tagasi! pump ja küünlad ja kütte peale saamine,olid esimesed asjad mida kontrollisin! enda mõistus on otsas,seepärast küsingi Big Grin filtrid said ka alles vahetatud,ei usu et pihustid nii umbes,et ei anna kütet läbi ?!

no aga kui keeran ühe pumbast tuleva diisli toru pihusti otsast lahti ja sealt diislit tuleb,kas siis on pumba elekter korras?
krt diislitega pole ennem sellist streikivat kokkupuudet olnud ..

Tere.Jõudsin kah lugemisega just nii kaugele,et tuli välja siiski,et sul pumba peale elekter tuleb.Kuid viga algas külmast nagu aru saan.Siduri külmumine ei mõjuta kuidagi kütte süsteemi.Nii,et ära lammuta ja vaheta juppe.Võid tõesti asja halvemaks keerata.Kahjuks tuleb tunnistada,et ei ole MB spetsialist.Kuid 7-8 diisel Toyota hi_acet on üle elatud.Kas sul ka miksi immo süsteem peal.Kui see täiesti maha ei tule on jama.Ja hetkel usun niiskus on külmetanud miski relee klemmid kokku.Mõni töötab ja mõni ei tööta!Ära asjatult lõhu.Tuleb veel vigu juurde.
Vasta
#11

et võtan aku +i pealt juhtme ja panen kõigile 4le küünlale korra kõlge,kui säristab siis on küünal korras? ok omme proovin seda! mingi jama peab olema,sest armatuuri pirn on korras,aga eelsüüde tuluke ei tööta!
eks vean siis juhtme otse akust ja lüliti vahele!
[/quote]
Võta akult pluss ja proovi kõiki küünlaid eraldi.1küünal on soovitav siiski maha keerata ja küünla kere massiga ühendada, pluss teiste küünaldega jadas,siis tood akult otse plussi küünaldele lased küünlad punaseks,samal ajal vaatad mitu sek aega läks,küünal peale tagasi,süüde sisse ja annad otse akult plussi peale sama kaua kui ennist mõõtsid.Kui käivitus või hakkas lubama siis kala elektris(ajus).Mu nissanil aeglased küünlad peal ja pole sellise meetodiga veel ühtegi küünalt suutnud tuksi keerata.
Vasta
#12

nii keerasin pihusti otsast küttetoru lahti, diislit tuleb ilusti! järelikult pumba pool on korras ?
kohe proovin seda nn "aku pealt otse" süsteemi!


proovisin otse akult,ei teinud isegi törtsu mitte! proovin ka otse akult juhtmega,kõik küünlad sädelesid! lihtsalt ei lähe käima ja kõik!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#13

Kas käivitamisel summutist tumedamat tossu tuleb?kui jah siis küte jõuab silindrisse ja vigaelektris.Oled täiesti kindel,et lasid küünlad punaseks?Kiirküünaldel võtab 7-10 sek aega,tavalistel 20-25 sek punaseks minek.
91aasta diisel peaks olema vana malli järgi,mootori käivitamiseks piisab kolmest juhtmest ja töötamiseks kahest juhtmest(pumba klapile toide)
Vasta
#14

(11-01-2010, 16:27 PM)muska71 Kirjutas:  Kas käivitamisel summutist tumedamat tossu tuleb?kui jah siis küte jõuab silindrisse ja vigaelektris.Oled täiesti kindel,et lasid küünlad punaseks?Kiirküünaldel võtab 7-10 sek aega,tavalistel 20-25 sek punaseks minek.
91aasta diisel peaks olema vana malli järgi,mootori käivitamiseks piisab kolmest juhtmest ja töötamiseks kahest juhtmest(pumba klapile toide)

nii nüüd said eelsüüte juhtme dläbi lõigatud ja otse pandud! igaks juhuks soojendasin ka kuumaõhu püstoliga! ja ennäe imet,armatuuris hakkas eelsüüte tuluke põülema! omme ühendan originaali tagasi ja proovin uuesti! nüüd kui süüte sisse keeran ja eelsüüte tuluke süttib,käib pumbas ka mingi klõps,aga kui tuluke ei süttind siis seda klõpsu ka ei käind!
arvan,et saan nüüd ise jagu asjast Smile

tänud kõigile kes viitsisid teemasse süveneda!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#15

nüüd jälle mõistus munadega triikis :S
sain käima,sain ka sõitu teha,tahtsin nüüd poodi minna jälle sama jama,eelsüüde ei sütti.käima ei lähe :S

võtsin juhtmed uuesti lahti, 3küünalt+juhet töötavad! töötab ka 4küünal,aga selle juhtme ühendamisel kustub märguande tuli koheselt ära!
ei läind käima ka otse akult! mootor oli soe!!

ja nüüd ei põle see kuradi tuluke enam üldse :S

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#16

Soe mootor käivitub ilma küünaldeta.Kui soojast peast käima ei lähe siis karta on et küte ei jõua silindrisse.Kas pumba klapile vool jõuab?Kui süüde sees siis peab klõps pumbas käima.
Võid helistada pakiautosse 6782346 küsida Raini,prohvid oskavad paremini-täpsemalt tolle masina kohta nõu anda.Olen ise ka nende pikaaialine kunde.
Vasta
#17

(12-01-2010, 16:25 PM)muska71 Kirjutas:  Soe mootor käivitub ilma küünaldeta.Kui soojast peast käima ei lähe siis karta on et küte ei jõua silindrisse.Kas pumba klapile vool jõuab?Kui süüde sees siis peab klõps pumbas käima.
Võid helistada pakiautosse 6782346 küsida Raini,prohvid oskavad paremini-täpsemalt tolle masina kohta nõu anda.Olen ise ka nende pikaaialine kunde.

no eelsüüte küünlad kruttisin kõik maha,andsin starterit,küünalde august viskas diislit välja korralikult! proovisin jälle otse akult! küsimus: kui jäme peaks see juhe otse akult olema? keerasin kõik 4eelsüüte küünla juhet omavahel kokku!nüüd ei sütti see tuluke enam niisama ka! midagi vist ikka põles lõplikult maha!

peal on ka mudu mingi plokisoojendus aga orig juhe kadunud ja ei oska [hednada! 3me otsikuga siis!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#18

Kolmest juhtmest üks on mass ja ülejäänud voolujuhtmed.
Koltrollambiga saab tuvastada.
Vasta
#19

(12-01-2010, 17:31 PM)2715 Kirjutas:  Kolmest juhtmest üks on mass ja ülejäänud voolujuhtmed.
Koltrollambiga saab tuvastada.

erm mida ma seal kontroll lambiga tuvastan? ploki soendus on 220v!

M:vägapalju volga osasid! kellel huvi küsigu ps infot!
Vasta
#20

Kontroll lamp läheb põlema ,kui plokisoojenduse küttekeha on lambiga jadamisi ühendatudSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne