cesium, sellega on nii-ja-naa.
Vanasti oli rohi rohelisem kindlasti ja kui polnud, siis värvisime! Kasvõi hambaharja ja õlivärviga, kui oodata oli mõnda järjekordset kindralit
Kuid nüüd autode juurde tagasi. Ka siis oli "rohelisem" aga seda paratamatuse ja tehnikaarengu tõttu. Nõus, aeg teeb omad korrektuurid ja annab tohutu eelise: ma ei oska öelda, mitu korda on tulnud selle aja jooksul kohalt võtta ja lõplikult seiskuda. Kordused, kordused, kordused. Selge, et aasta sõitnud inimene ei saagi olla seda samapalju teinud. Kui selles kogemsutepagasis on ka kõikmõeldavad ilmaolud ning erisuguse tehnilise korrasolekuga autod, seda enam.
Kuid selle kogemusega pole mitte midagi peale hakata, kui antakse kätte Enzo ja pannakse Nürburgringil mingi "keskmise taseme Enzo-mehe" ringiaeg ette. Kui pole elus kunagi varem kasvõi natukenegi "sinnapoole" autoga kiiresti kurvi sõitnud, situd ennast lihtsalt hirmust täis. Konkreetselt. Või 50 aastat kolhoosis brigadir olnud ja ainult UAZiga uhanud mees ei tee EVO X rooli sattudes ka mitte midagi. Jah, ta sõidab EVOga kindlakäeliselt 4-promilliga 45 km/h mistahes maailma punkti avariivabalt, mitte ei drifti seda teed kaine peaga läbi 145 km/h.
Mis on praegu veel Eesti ja ka Soome noorte rallipoiste eelis paljude teiste riikide poiste ees ongi kogemus kiiresti ja täpselt sõita halbade autodega. Need hetke ~20-aastased on kõik alustanud küll sapikaliigas, niisama romuLadadega külavahel kihutades, mingite lääne pool-laipadega asfalti rullides jne. Ise neid lappinud, füüsikaseaduste kehtimist testinud ja ennast lappinud. Märtinit kiideti selle eest, Hirvoneni on kiidetud, ka Latvalat, kuigi Tema veel "tutvub mõnikord füüsikaga".
Meilt siit hetkel terve plejaad tulemas, Tänak juba murdis läbi ja tõestas enanst aga seljataga on veel hunnik reaalselt "pasaga" sõitma õppinute kaader (Aus, Ollino, Kers jne).