02-02-2010, 14:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2010, 15:00 PM ja muutjaks oli Väravamehaanik.)
Priidu jutt jobudest on muidugi õige, Talveralli ilmselt ongi see piir, kust jobud üle ei saa. Üks asja külg Talveralli juures on see, et hea on kaasata tehnikahuvilisi noori, et need oma Sigulle näpiks, teisalt aga ei ole Eesti tasandil küll ühtegi vanatehnikat, mis noormaalse oskusega juhi käes talverallil oluliselt katki läheks ja üsna kurb on, et valdav osa just vanemaid liikureid sellel üritusel ei osale.
Minu käest on sajad inimesed küsinud, miks me ei sõida Uunikute Talverallit Packardi või Tðaikaga? Ütlen ausalt, et Tðaika ei lähe normaalset käima külma ja niiske ilmaga, kahtlase kvaliteediga automaatkasti ja pidurite koostoime lükkab igas kurvis otse ja üldse on talvise teelpüsimisega tõsiseid probleeme. Packardiga on lihtsalt vaja enne palju tööd teha, et see oleks talvel soe ja läheks ka käima. Kogu lugu... Kui ma ei oleks jobu, siis ma teeks ühe auto sellisesse korda, et sellega saaks restaureerimise konkursil vähemalt kolmanda koha, saaks Talverallil kiiremaid kurve võtta ja saaks häbi tundmata külastada teiste maade vanatehnikaüritusid. Sinnani tuleb mul areneda, mitte vabandada oma tegematajätmisi vanatehnika haruldaseks olemisega.
Põhimõtteliselt võiks olla "musta numbri" üheks eksamipunktiks ka -20 kraadine käivitamise katse.
Minu käest on sajad inimesed küsinud, miks me ei sõida Uunikute Talverallit Packardi või Tðaikaga? Ütlen ausalt, et Tðaika ei lähe normaalset käima külma ja niiske ilmaga, kahtlase kvaliteediga automaatkasti ja pidurite koostoime lükkab igas kurvis otse ja üldse on talvise teelpüsimisega tõsiseid probleeme. Packardiga on lihtsalt vaja enne palju tööd teha, et see oleks talvel soe ja läheks ka käima. Kogu lugu... Kui ma ei oleks jobu, siis ma teeks ühe auto sellisesse korda, et sellega saaks restaureerimise konkursil vähemalt kolmanda koha, saaks Talverallil kiiremaid kurve võtta ja saaks häbi tundmata külastada teiste maade vanatehnikaüritusid. Sinnani tuleb mul areneda, mitte vabandada oma tegematajätmisi vanatehnika haruldaseks olemisega.
Põhimõtteliselt võiks olla "musta numbri" üheks eksamipunktiks ka -20 kraadine käivitamise katse.
Tõnu Piibur
5116265